Ga naar inhoud

Geen verbinding met Microsoft Exchange in Outlook 2010


h.dereus

Aanbevolen berichten

De melding die ik hierboven beschreef lijkt te duiden op een conflict tussen 2 dingen. Ik heb echter geen idee wat Microsoft Office Acces MUI is. Op Internet zie ik dat dit een soort database managementsysteem is. Moet dit soms ook verwijderd worden?

Verder laat Revo Uninstaller na de-installatie altijd nog wat restanten zien. Het programma vraagt dan of je die ook wilt verwijderen. Ik ben altijd een beetje bang dat er dan iets in de registers kan gebeuren. Is deze angst terecht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

25 minuten geleden, h.dereus zei:

Microsoft Office MUI (Dutch 2010)

Is toch een language pack. Gewoon verwijderen.

 

5 minuten geleden, h.dereus zei:

Verder laat Revo Uninstaller na de-installatie altijd nog wat restanten zien.

Als je aanvinkt Alles verwijderen, dan verwijderd RevoUninstaller alle resten.

 

Zolang je de setup.exe van Outlook 2010 (of de DVD) hebt met de bijbehorende product ID en licentie code, bent je veilig.

 

Nadat je RevoUninstaller & Cleaner hebt gedraaid, de laptop uitzetten , even wachten . . . en opnieuw starten.

 

8 minuten geleden, h.dereus zei:

Ik ben altijd een beetje bang dat er dan iets in de registers kan gebeuren. Is deze angst terecht?

Ik kan me wel voorstellen, maar jij wijzigt niet handmatig de register en RevoUninstaller is te vertrouwen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Office verwijderden en opnieuw installeren leverde 3 keer geen veranderingen op. Ook een Inplace Windows 10 upgrade gedaan en Office opnieuw geinstalleerd. Ook nu kreeg ik dezelfde foutmelding melding.

 

Heb je nog suggesties om de melding weg te krijgen?

 

h.dereus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zit 'iets' fout op jouw laptop, wat weet ik niet, dat is lastig om van een afstand te beoordelen.

 

Eerst schreef je:

Quote

"Microsoft Office MUI (Dutch 2010) is geïnstalleerd op dezelfde locatie als Microsoft Office Professional plus 2010!

Mijn reactie was: Microsoft Office MUI  een language pack is.

 

Vervolgens schreeft je:

Quote

Ik heb echter geen idee wat Microsoft Office Acces MUI is.

Outlook en Access zijn twee verschillende programma van Microsoft.

Access is inderdaad een database programma.

 

We hebben over Office Outlook. 

 

Nu even over RevoUninstaller:

Een voorbeeld een programma verwijderen met RevoUninstaller.

Na de scan verschijnt onderstaand scherm, klik op Alles selecteren.

 

ScreenShot453.jpg.8fb9fbaed90ef3cc0499d2efaadd3d7b.jpg

 

En klik vervolgens op Voltooien.

 

ScreenShot454.jpg.cf4f49f10f452ee11cdc9a4de6e786d5.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Zo ben ik ook te werk gegaan met Revo uninstaller, maar dat maakte geen verschil.

Misschien moet ik de casus voorleggen aan het Microsoftforum. Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt.

Hartelijk dank voor het meedenken!

h.dereus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.