Ga naar inhoud

Virtual Box problemen


Theo2602

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De vergroting van dat scherm is er bijna zeker gekomen na de vraag of het scherm moest aangepast worden. Ik heb daar ja op geklikt en toen kreeg ik een volledig scherm. Maar de pictograms werden zeer klein en toen ik die bij instellingen wilde vergroten door het verzetten van de schuifschakelaar, werd het scherm kleiner! MAAR ik weet zeker dat ik die optie al vaak geprobeerd had.

Wat de gedeelde mappen betreft jij schrijft: Stel de gedeelde mappen in als volledig beheer en vink ook automatisch verbinden aan.

Automatisch verbinden of koppelen wordt gevraagd, maar volledig beheer vind ik nergens.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen staan de twee DOS bestanden er op, maar werken niet, want er ontbreekt een PIF bestand. Volgens mij omdat ze, zogezegd, op een verkeerde schijf staan. Die schijven vind ik niet terug, en in systeem staan die ook niet. Ben ondertussen ook mijn 'optische' (cd-dvd) kwijt. Maar die vind ik wel terug.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het loopt redelijk. De programma's zijn geinstalleerd, internet ok, qwerty naar Azerty, MAAR mijn voornaamste programma's DbaseIII en GWbasic die in DOS werken, geven allebei een fout in het PIF bestand. Hopelijk is hier iemand die weet hoe ik dat kan opvangen. Langs Google vond ik niets.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.