Ga naar inhoud

Laptop blijft steeds hangen


mvmalssen

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, mvmalssen zei:

Helaas heb ik nog moeite om de bios te vinden. Daar ben ik mee bezig.

(zie ook mijn uitleg even terug:) je hoeft aan de bios niets te doen: eenmaal de stick gereed ga je gewoon in windows naar je verkenner en je opent je stick. daar staat dan een setup.exe.

Die laat je uitvoeren (dubbel op klikken, of rechts klikken en kiezen voor uitvoeren, of...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,
Intussen is Windows opnieuw geïnstalleerd en ik ben van alles aan het uitproberen.
Volgens mij is die nu wel een stuk sneller, maar ik heb wel het vermoeden dat hij toch weer eventjes blijft hangen. 
Ik ben absoluut niet ontevreden en blij dat alles goed verlopen is. Hartelijk dank daarvoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mvmalssen,

 

is het achter de rug, de vernieuwing van je Windows? Mooi dat het je lukte.

En idd: probeer maar van alles uit en kijk het maar aan.  Moest het toch nog niet in orde zijn, vertel het dan - mogelijk weten we een oplossing en anders zetten we wel wegwijzertjes naar mensen die het dan misschien wel weten.

Graag met je meegedacht (ook vanwege Abbs) - en vertel je ervaringen misschien binnen een paar dagen nog eens.

 

(de grote vraag voor mij blijft: wàt zit er als oorzaak achter dit alles - want uitgeschakelde dingen zoals Abbs ontdekte: die gebeuren niet vanzelf... Maar 'k vrees dat jij het ook niet zal weten :) - zorg iig dat je beveiliging goed op punt staat!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

Intussen heb ik de laptop een paar dagen geprobeerd en ik moet zeggen: hij is stukke sneller. Helaas blijft hij nog steeds af en toe hangen. Soms bij een spelletje en soms als ik een pagina wil sluiten om iets nieuws te beginnen.
Ook krijg ik opeens een foutmelding over Java script (bij een spelletje).

Misschien kunnen jullie mij een tip geven over instellingen, die gesloten zijn terwijl het beter was om ze te open te zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.