Ga naar inhoud

Laptop blijft steeds hangen


mvmalssen

Aanbevolen berichten

Aan de leeftijd van je browser kan de traagheid normaal niet hangen.

Heeft hij het al langer, kreeg hij het plots, heb je het altijd (vb als je hem een hele tijd gebruikt)? Vooral bij het spelen? - is het willekeurig of vooral bij een bepaald programma ?

Heb je een idee of hij misschien te warm loopt?

(ja, 'k stel veel vragen, maar 'k ben op zoek in welke richting ik moet gaan denken... - 't kan bv iets met hardware te maken hebben- maar dan moet ik hulp inroepen want da's mijn terrein niet.)

 

wat die foutmelding betreft: 'k ging het daarnet ook een spelen. Met Firefox wilde de pagina niet openen, bleef ze maar staan op Connecting. Edge echter opende ze gewoon en ik kon spelen.

Wel kreeg ik geen foutmelding.

Het heeft dus met een (javascript)-instelling van je browser te maken vermoed ik.

Waarmee surf je? IE, Edge, ... ? ?

 

edit: net ging ik opnieuw proberen in Firefox en merkte dat ik Javascript nog niet volledig toegestaan had. Toen ik het wèl deed, kon ik spelen. Merk je trouwens in de foutmelding het zinnetje: see your browser javascript console enz..  > dit deed me bij mij in die richting zoeken. Wellicht is het dus bij jou ook een soortgelijke instelling. Vandaar mijn vraag: met welke browser ga je het net op?

Als we dat laatste weten, kunnen we je misschien vertellen waar ergens een instelling moet gewijzigd worden.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

Dat blijven hangen gebeurde vrij plotseling. Vooral wij het wisselen van de ene site naar een andere, maar ook tijdens een spelletje bijvoorbeeld.
Als ik de foutmelding krijg en ik klik ze weg start het spel naar een tijdje wel op.

Surfen doe ik alleen met Google Chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee vraagjes:

- herinner jij je nog of je - vlak voor dit gebeurde - je iets met je Chrome (of met een ander programma) gedaan hebt: iets (bij)geïnstalleerd, iets geüpdate,... ?

 

- blijkbaar is dus je systeem niet traag, maar is alleen je Chrome bij momenten traag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ben je bedraad of via Wifi aangesloten op internet?

 

Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest en klik in het midden van het scherm op TEST STARTEN.
Wacht tot dit klaar is en klik dan op DIT RESULTAAT DELEN.
Klik vervolgens op het tabblad FORUM en daarna op KOPIËREN en plak de link in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Doe de volgende 2 stappen direct na elkaar:

 

Stap 1.
Google Chrome Browserinstellingen terugzetten:

Klik hier voor de uitgebreide handleiding om Google Chrome te resetten.

  • Open Chrome op uw computer.
  • Klik in de rechterbovenhoek op Meer 591c59175708d-Chrome.pngInstellingen.
  • Klik onderaan het scherm op Geavanceerde instellingen weergeven.
  • Klik onder het gedeelte 'Instellingen resetten' op Instellingen resetten.
  • Klik op Resetten in het dialoogvenster dat wordt weergegeven.

    5980470b123bf-Google-Chrome-Resetten.png
  • Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren.


Met deze stappen wordt geen volledige reset uitgevoerd. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden niet verwijderd.

 


Stap 2.
Chrome-synchronisatie opnieuw instellen:
Volg deze stappen om het synchroniseren te stoppen en de gesynchroniseerde gegevens te wissen.

  1. Open uw Google Dashboard. Zorg ervoor dat u bent ingelogd op uw Google-account.
  2. Klik onderaan het scherm op "Synchronisatie resetten" om te stoppen met synchroniseren en al uw gesynchroniseerde gegevens te wissen.
    591c62717d18f-Syn.png
  3. Klik op "OK", het wissen van gesynchroniseerde Chrome-gegevens is voltooid.
  4. Sluit Google Chrome af om de wijzigingen door te voeren, en meldt u daarna weer aan.


Opmerking: U hoeft dit slechts één keer te doen. Het synchroniseren wordt gestopt op al uw apparaten en uw gesynchroniseerde gegevens worden verwijderd uit uw Google-account.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.