Ga naar inhoud

lightroomm cataloog terugvinden


postnaarjef

Aanbevolen berichten

ik veronderstel dat ik dan recuva moet zoeken in mijn oude pc ? maar daar zie ik niets meer omdat het scherm zwart is, ik ben op die oude pc dus gewoon blind.

kan een technieker van de harde schijf van mijn "slapende pc" (windows 7 )op één of andere manier bestanden overzetten naar mijn nieuwe pc (windows 10)  of die gegevens van de harde schijf van mijn oude pc overzetten naar een externe schijf zodat ik dan kan overzetten wat ik wens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, postnaarjef zei:

maar daar zie ik niets meer omdat het scherm zwart is, ik ben op die oude pc dus gewoon blind.

Ben je zeker dat het de pc is en niet gewoon een defect scherm of videokabel?

Heb je al een ander scherm of een andere kabel naar het scherm geprobeerd?

Je kan ook het scherm op een andere pc aansluiten om te controleren of het nog werkt.

 

Als je de pc opstart, hoor je normaal 1 korte piep.

Bij defecten hoor je niets meer ofwel meerdere piepjes als een soort morse code.

Wat hoor jij nog als de pc opstart?

Als het meerdere piepjes zijn, probeer ze dan op te schrijven (als een morse code).

Die piepjescode kunnen een aanwijzing geven in welke richting we het defect moeten zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.