Ga naar inhoud

windows 10 herinstallatie


clovis

Aanbevolen berichten

13 uren geleden, route99 zei:

Bij mij was de lijst v/d programmas nu niet leeg , dus wat er in staat is door mij en mijn zoon geïnstalleerd, betrekking hebben de het plaatje dat ik erin gezet heb.

Hopelijk zo wat duidelijker ?

Hebben we het hier over de computer van Clovis of spreken we over twee verschillende computers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Passer zei:

Hebben we het hier over de computer van Clovis of spreken we over twee verschillende computers?

Wat denk je als ik schrijf "Bij mij was de lijst v/d programmas nu niet leeg , dus wat er in staat is door mij en mijn zoon geïnstalleerd " ...

Lees  het relevante deel van de openingsvraag van de Ts nog maar eens door... 

Quote

ik heb windows 10 opnieuw geinstalleerd,maar ik vraag mij af of de installatie volledig is..zoals het hoort.
denk van niet..omdat er zo weinig staat in " programma's en onderdelen" ..zie fotobijlage.
ontbreekt dit niet? microsoft framework? is dit echt nodig trouwens? active x?

 

dat verduidelijkt dat de TS niet snapt dat er "zo weinig staat in " programma's en onderdelen"...

 

Enige toelichting daarop van droske en mij zijn het gevolg ervan.

Bij droske stond er niets, mijn verhaal is bekend, lijkt me dus wel  functioneel om het toe te lichten hoe het bij ons aan het begin was.

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.