Ga naar inhoud

Bluetooth kan geen verbinding maken met koptelefoon


Max Boeren

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een Beats solo3 wireless koptelefoon van Beatsbydre en ik krijg de koptelefoon niet verbonden met mijn laptop via bluetooth. Ik zal bij het begin beginnen wat er zijn wat dingen vooraf gegaan.

 

Op mijn laptop van de universiteit draaide eerst windows 8 en toen der tijd had ik geen enkele problemen met het verbinden van mijn koptelefoon met mijn laptop. Echter enkele dagen geleden ging mijn harddisk kapot en heeft de ICT een nieuwe harddisk geïnstalleerd. Hierbij is de laptop compleet gereset en is er windows 10 geïnstalleerd. Sinds dat er windows 10 op mijn laptop staat krijg ik mijn koptelefoon niet meer verbonden door middel van bluetooth. Mijn laptop vind wel unknown devices wanneer ik zoek naar nieuwe apparaten maar geen van alle is mijn koptelefoon.

 

Ik heb op internet gelezen dat meerdere mensen last hebben van dit probleem maar ik heb helaas geen oplossing kunnen vinden.

 

Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

 

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.