Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste computer gebouwd. Ik heb een bluetooth toetsenbord dat ik wil gebruiken en dit werkt perfect in windows. 

Maar als ik de pc opstart dan krijg ik eerst een error 'NO KEYBOARD DETECTED' omdat bluetooth dan nog niet werkt. Mijn toetsenbord hoeft niet te werken in de BIOS ik weet dat dit niet mogelijk is, hier heb ik een ander toetsenbord voor. Maar ik hoef niet telkens die error te zien want hierdoor start mijn computer trager op en dit is gewoon niet mooi. Weet er iemand hoe ik deze error kan afzetten of omzijlen. Ik kan mijn ander bedraad toetsenbord aan de computer hangen en dan is de error weg maar ik laat dat toetsenbord liever in de kast liggen.

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0
    27 minuten geleden, stegisoft zei:

Kijk eens in de bios of keybord support aanstaat.

Zie afbeelding maar dat kan bij jou anders zijn

keybordbios.jpg.ac19589ed2635fbeafad35d58e872f95.jpg

Ja mijn BIOS ziet er inderdaad anders uit maar ik vind niks van keyboard support. Het lijkt mij dat dit onder usb staat maar dit is niet. 

IMG_20180824_000135.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Uw bios ziet 2 keyboards, 3 muizen als mice muis betekend.

Kijk daar of usb single port control alle usb poorten op enabled staat.

Kan je msn nummer geven van uw Medion computer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0
    14 minuten geleden, stegisoft zei:

Uw bios ziet 2 keyboards, 3 muizen als mice muis betekend.

Kijk daar of usb single port control alle usb poorten op enabled staat.

Kan je msn nummer geven van uw Medion computer?

daar kan ik niet klikken in het bios, als ik pijltje naar boven doe van waar ik nu sta op de foto dan is advanced/USB configuration geselecteerd.

En ik heb geen medion computer dat is mijn scherm.

Mijn computer is zelf in elkaar gestoken:

asus b350-f

ryzen 5 1600

samsung evo 960

evga gtx 1070 ftw

corsair vengeance 16 gb 3200mhz

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0
    Op 24/8/2018 om 00:54, stegisoft zei:

Er is wel een nieuwe bios update (klik) voor uw moederbord.

Download ook de chipset driver en installeert het want het is een nieuwe versie. (in Windows)

Doe dat eerst en als dan nog nodig is om de bios te updaten dan pas doen.

Dit werkte ook niet, maar ik heb nu een draadlose toetsenbord ontvanger van een heel oud toetsenbord dat ik niet meer gebruik er aan gehangen en nu krijg ik deze melding ook niet meer. Het is niet de ideale oplossing maar het werkt.

Bedankt om mij te helpen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
        39.301
      • Meeste online
        1.622

Nieuwste lid
      Joseph Tiendari
      Registratiedatum
    • Gerelateerde inhoud

• Door Stefan77
        Beste,

Bij het aanmeldscherm krijg ik steeds een qwerty toetsenbord.
        dit niettegenstaande ik via het configuratiescherm  / land-regio - tabblad beheer - instellingen kopieren al enkele malen het vinkje "de huidige instellingen kopieren naar aanmeldingsscherm en systeemaccounts aangevinkt + OK geklikt
        als ik dan nogmaals in instellingen kopieren test staat alles correct; doch bij het heropstarten staat terug die duivelse qwerty indeling als standaard.
        hoe kom ik hier vanaf?
      • Door jjeroen00
        hallo wie kan me helpen hiermee?

The application was unable to start correctly 0xc000007b krijg het niet gefixed!!! wie kan me helpen?

groetjes jeroen
      • Door Ruud163
        Geachte,
        Mijn pc start niet meer op. Ik krijg steeds het leuke foutberichtje: "Reboot and Select proper Boot device or Insert Boot media in Selected Boot device and press a key".
        Ik kan wel nog in de BIOS geraken. Mijn HD wordt wel nog gedetecteerd zoals het CD-Rom station en het Floppy-Diskstation.
        Ik kan ook nog een DVD van bvb een Linux-Mint distributie  inbrengen, en hij laadt die volledig en zonder problemen op.
        Ik ben naar de website van ASRock gegaan (is het merk van mijn Moederbord). Zie https://www.asrock.com/MB/Intel/775i65G/index.nl.asp#BIOS.
        Ik heb het batterijtje van het moederbord al vervangen door een nieuwe, maar dit leek niet het probleem te zijn.
        Volgens ASRock moet ik de volgende instructies volgen : zie: https://www.asrock.com/support/BIOSIG.nl.asp?cat=DOS.
        Ik heb een oude Windows-XP-opstartdiskette gebruikt om in MS-DOS te geraken wat gelukt is.
        Daarna heb ik de 2 bestanden via de website van Asrock gedownload en geünzipt.
        Na het booten van mijn pc via de windows-XP opstartdiskette, heb ik de diskette eruit gehaald en vervangen door een andere waar de 2 geünzipte bestanden opstaan van asrock.
        Tot zover geraak ik, maar als ik na de A:\ prompt invoer : "ASRflash.exe 75i65G_3.30" dan verschijnt steeds het foutberichtje: Bad Command or File Directory.

Als ik 'DIR' in tik krijg ik:
        A:\ > dir
          Volume in drive A has no label
          Volume Serial Number is 14F9-FAA1
          Directory of A:\
            775I65~1   30     <DIR>             02/12/2009   15:15
               0 file(s)                                        0 bytes
               1 dir(s)                                         567296 bytes free
        (hier staat wel 775I65~1 en niet 75i65 ?????)
        Misschien is de BIOS niet de oorzaak van het opstarten, maar aangezien er al een oude versie op staat, en dat  hij de foutmelding: "CMOS Settings Wrong" bij het opstartscherm geeft, vermoed ik dat het updaten toch geen kwaad kan.
        Als dat ook niet zou helpen, dan is de HD misschien defect.

Kan iemand mij zeggen hoe ik die programmaatjes op de disketten kan doen werken a.u.b.?

Alvast bedankt op voorhand voor de moeite.
      • Door Theo2019
        Hallo.PC 

Ik heb sinds oktober problemen met mijn account op te eisen.
        Wel honderd maal code op gevraagd een formelier zo vaak in gevuld met mijn volledige gegevens dat bewijst dat het mijn account is.
        Krijg ik de melding dat er niet genoeg tevens vermeld staan.en ik heb de verificatie ingesteld maar werkt niet.weet mijn passwoord niet meer 
        Passwoord vaak veranderd maar helpt niet.
        In de chat gevraagd voor hulp maar geen resultaat.
        En als ik het nog eenmaal probeer geeft Outlook aan domijn is al gebruikt.
        Ja je kunt een andere email account aan maken maar dat is het juist ik wil mijn oude account terug want er staan veel gegevens in die ik nodig heb zoals werk.( persoonlijk account geen werkaccount)
        Ik heb op internet geïnformeerd dat het zo vaak problemen zijn met Outlook 
        Bllokkeren staat bij Microsoft om een makkelijk manier om geen oplossing te vinden van het inlog probleem.

Hoop U hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Met vriendelijke groet'Theo 

• Door ricje20
        Heya,

Sinds ongeveer 2 dagen krijg ik elke keer als ik mijn pc opstart, en af en toe random tussendoor de volgende error popup
        (picture 1)

Ik zie dat het ergens in het programma Action! zit maar ik zou niet weten waarom.. het programma lijkt gewoon normaal te werken. (het is een screen recording programma). Ik wil het liever niet opnieuw installeren omdat ik dan weer allemaal instellingen kwijt ben.
        ik heb al een beetje gegoogled en ergens een repair van een programma geprobeerd maar dat heeft het niet opgelost.

Groetjes,

Ricje20 (Taurusfire)

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.