Ga naar inhoud

post error door bluetooth toetsenbord


Robbe Delarbre

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb een tijdje geleden mijn eerste computer gebouwd. Ik heb een bluetooth toetsenbord dat ik wil gebruiken en dit werkt perfect in windows. 

Maar als ik de pc opstart dan krijg ik eerst een error 'NO KEYBOARD DETECTED' omdat bluetooth dan nog niet werkt. Mijn toetsenbord hoeft niet te werken in de BIOS ik weet dat dit niet mogelijk is, hier heb ik een ander toetsenbord voor. Maar ik hoef niet telkens die error te zien want hierdoor start mijn computer trager op en dit is gewoon niet mooi. Weet er iemand hoe ik deze error kan afzetten of omzijlen. Ik kan mijn ander bedraad toetsenbord aan de computer hangen en dan is de error weg maar ik laat dat toetsenbord liever in de kast liggen.

 

Hopelijk kan iemand mij helpen. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, stegisoft zei:

Uw bios ziet 2 keyboards, 3 muizen als mice muis betekend.

Kijk daar of usb single port control alle usb poorten op enabled staat.

Kan je msn nummer geven van uw Medion computer?

 

 

 

 

 

daar kan ik niet klikken in het bios, als ik pijltje naar boven doe van waar ik nu sta op de foto dan is advanced/USB configuration geselecteerd.

En ik heb geen medion computer dat is mijn scherm.

Mijn computer is zelf in elkaar gestoken:

asus b350-f

ryzen 5 1600

samsung evo 960

evga gtx 1070 ftw

corsair vengeance 16 gb 3200mhz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/8/2018 om 00:54, stegisoft zei:

Er is wel een nieuwe bios update (klik) voor uw moederbord.

 

Download ook de chipset driver en installeert het want het is een nieuwe versie. (in Windows)

Doe dat eerst en als dan nog nodig is om de bios te updaten dan pas doen.

 

Dit werkte ook niet, maar ik heb nu een draadlose toetsenbord ontvanger van een heel oud toetsenbord dat ik niet meer gebruik er aan gehangen en nu krijg ik deze melding ook niet meer. Het is niet de ideale oplossing maar het werkt.

Bedankt om mij te helpen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.