Ga naar inhoud

ik kan windows store niet openen


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

Ik heb een nieuwe laptop met windows 10 en die is volledig updated.  Mijn browser is Google Chrome.

Ik kan echter de Windows store niet openen en dus ook geen programma's installeren vanuit deze store.

Ik krijg steeds de melding zoals U in bijvoegsel ziet.

Maar mijn internetverbinding werkt perfect zowel draadloos als met een LAN verbinding.

Waar zit de fout en hoe kan ik Windows Store openen?

Mvg

knipsel 3.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in mijn voorkeur instellingen windows Edge als standaard browser geinstalleerd maar dit browser werkt niet.

Zie bijlage.  Ik heb dan geprobeerd om Edge opnieuw te downloaden en installeren maar steeds komt hetzelfde bericht terug.  Vraag is dus: hoe krijg ik Edge op mijn laptop?

Ik heb Windows 10 en dit Edge browser zou er toch inzitten?

Ik heb dan ook geprobeerd de microsoft store te openen maar steeds krijg ik de melding zoals in eerder bericht gemeld  is

Knipsel4.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens

Windows toets + R toets tegelijk indrukken

Dan komt er een vakje: Uitvoeren

Kopieer en plak deze tekst daarin en geef een ENTER (op de toets ENTER)

microsoft-edge:www.google.nl

 

Dan moet Edge opstarten met een zoekactie.

Kies dan Google door op de link op het scherm van Google bij de zoekresultaten te klikken.

En?

aangepast door route99
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de Windows toets +R indruk verschijnt het vakje : Uitvoeren.  I moet dus "uitvoeren" verwijderen en in de plaats daarvan 

microsoft-edge:www.google.nl plakken en dan o.k klikken (ook ENTER TOETS GEPROBEERD) 

 

Als ik op enter druk wanneer UITVOEREN nog in het vak staat gebeurt er niets. De pc zegt dat hij het bestand niet kan vinden.

Egde  opent niet en ik krijg steeds hetzelfde foutbericht als in vorige topic vermeld staat.

Wat kunnen we nog meer doen?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Ik heb een nieuwe laptop met windows 10 en die is volledig updated.  Mijn browser is Google Chrome.

Ik kan echter de Windows store niet openen en dus ook geen programma's installeren vanuit deze store.

1. Hoe lang heb je deze laptop?

2. Heeft Edge het gedaan?

# Heeft de app Store het gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze nieuwe laptop sedert 1 maand.

Ik heb de 3 methodes om Edge te doen werken uitgevoerd:

1. Alle browsergegevens wissen.

2. sfc /scannow uitvoeren.

3. Powershell uitgevoerd en ik bekom de informatie die in knipsel met donkere informatie.  

Geen enkele van die testen heeft toegelaten om Edge teinstalleren.

Ik heb dan ook geprobeerd om MICROSOFT DIAGNOSTIC PROGRAMMA op te starten om de Microsoft store te openen maar ik krijg de informatie in Knipsel 2.

Tot op heden werkt Edge nog steeds niet.

En ook Microsoft Stor kan ik niet openen.

Hopelijk vindt U nog een andere mogelijkheid.

Mvg

Knipsel2.PNG

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog even dit bericht in bijgevoegde knipsel 4.

Links staat dat het probleem  opgelost is voor de Store en rechts ziet U nog altijd dat  dit zo niet is.

Misschien brengt dit U op andere gedachten.

Ik ga nu slapen  en tot morgen namiddag of avond want ik moet mee gaan shoppen.

Mvg5a736b57530c5_Knipsel4.thumb.PNG.779bd547727e40b7fd4f5c5a0a98ae83.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.