Ga naar inhoud

ik kan windows store niet openen


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

EUREKA!!!!!!

Het heft uren geduurd maar EDGE en Store werken weer.

Volgend weg heb ik gevolgd om dit op te lossen:

1.  Ik heb Media Creation Tool geinstalleerd en dan de instructies gevolgd.  Ik heb gekozen om "de laptop bij te werken" en Windows 10 opnieuw gedownload, dit duurt zeker een half uur.  Daarna zijn alle updates in Media Creation Tool ook gedownload dit duurt zeker een uur.

2.  Na die lange tijd vraagt de laptop of ik windows 10 wil installeren.  Ik heb de optie gekozen "met behoud van al mijn bestanden en apps" en dan duurt het ongeveer 4-5 uren om Windows 10 te installeren zonder mijn bestanden en apps te wijzigen en alle updates te installeren.  Ik heb nu de laatste versie 1709 op mijn laptop zoals ik ook voorheen had en een melding zegt dat er geen verder updates ter beschikking zijn.

3.  Na opnieuw opstarten van de laptop krijg ik alles netjes terug en ook EDGE en STORE WERKEN PERFECT nu.  Ook als ik op de knop "Assistentie vragen" klik opent zich de gevraagde pagina.

Ik ga nu verder onderzoeken wat gewijzigd is.  Ik weet al dat ik niet de Classic shell heb als ik op de start knop klik maar die kan ik wel ergens opnieuw instellen.

 

Ik wilde U deze oplossing melden omdat dit eventueel andere gebruikers die met dezelfde klachten bij U komen kunnen geholpen worden.

We sluiten deze topic voorlopig niet af en ik geef U morgen bericht of er andere problemen gerezen zijn.

Mvg

 

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.