Ga naar inhoud

ik kan windows store niet openen


JEANSPANJE

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

IK weet niet meer of alles in het begin gewerkt heeft , maar wel kan ik U melden dat ik 1 maal alles naar de fabrieksinstellingen terug gezet heb.

Werkte alles toen weer goed, zo nee dan kan je beter terug gaan en aanspraak maken op je garantie.

Je moet vanaf het begin en goed product krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of dit ooit gewerkt heeft.  Terug gaan naar de leverancier is onmogelijk want ik heb die online gekocht bij een betrouwbare leverancier.

Als ik het terug  stuur (hetgeen mogelijk is) dan moet ik opnieuw beginnen van nul en daar heb ik geen zin in omdat ik Edge toch nooit gebruik en die paar volle dagen werk om alles opnieuw in  orde te krijgen.

Allen die Store zou ik willen hebben.

Als ik de laptop opstart krijg ik sedert lange tijd een melding dat er iets mis is met mijn Microsoft Account wachtwoord en dat ik op die melding moet klikken.

Dan krijg opent zich een pagina met als titel windows store en dan krijg ik volgende foutmelding 0x80190001.  Rechts staat of ik verder assistentie nodig heb en als ik JA klik ontvang ik dan volgend bericht: Er is iets fout gegaan aan onze kant.  We werken eraan.

µProbeer het later opnieuw.  Echter heb ik dit al meerder keren gedaan maar er gebeurt niets.

Dit duit erop dat het probleem niet in mijn laptop zit maar bij microsoft.

Ik heb het gevoel dat dit gebeurt is na een automatische update  van Windows 10 maar ben daar niet zeker van.

Zou ik misschien de geschiedenis van de updates van Windows eens moeten openen en de laatste update verwijderen (maar kan dit???)

Deze informatie zet U misschien op een ander idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb nog volgende geprobeerd: Apps.diagniostic10 downloaden en Windows Store pagina openen. 

Dan komt de vraag om Windows store apps opnieuw in te stellen en te openen (zie knipsel 1) waarop ik JA gezegd heb en dan begint de probleemoplosser te werken en hij geeft het resultaat dat U in bijgaand knipsel 2 vindt.  Het probleem is opgelost zegt dit beeld maar Windows Store is mogelijk beschadigd.  Wat kan ik daarmee doen?

 

Ik heb ook Windows Media Creation Tool.exe geinstalleerd en na enkele minuten voorbereidend werk verschijnt de vraag of ik Windows 10 wil bijwerken.  Ik heb JA geklikt en Windows Set up is gestart na het downloaden wordt een verificatie gedaan en Media voor Windows 10 gemaakt.  De bijwerking is gebeurd op datum van maart 2017.

De laptop heeft nu Windows 10 van voor mijn aankoop van de laptop (in januari 2018 gekocht)

Na voltooiing komt de vraag om updates te installeren ik heb weer NEEN gezegd omdat ik wil zien of het probleem zich voorgedaan heeft NA aankoop en dus veroorzaakt is door du updates van Microsoft die sinds maart 2017 op de laptop zijn geinstalleerd.  Ik heb nu de laptop heropgestart en Edge en Store geprobeerd.

Het resultaat is het volgend: Beide items werken nog steeds niet.

Ik, voer nogmaals Windows Creation Tool.exe uit en zal ook de updates toevoegen waar naar gevraagd werd. Het installeren van de updates is nog niet gelukt omdat de Host is uitgevallen.

Ik ga dit nu handmatig doen met Updates in configuratiescherm.

Ik geef U een seintje met het resultaat van Edge en Store later dan

Mvg

Knipsel 2.PNG

knipsel 1.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu gecontroleerd welke updates op mijn laptop staan en ik zie dat mijn laptop up to date is met versie 1709.

Dus leid ik hieruit af dat mijn laptop NOOIT teruggezet is naar de versie van maart 2017 zoals dus verkeerd vermeld werd in mijn vorige topic.

Ik doe nu niets meer en wacht op Uw reaktie.

Noch Edge en noch Store kan ik openen

.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.