Ga naar inhoud

Windows 10 automatische updates DEFINITIEF uitschakelen


mercury2001

Aanbevolen berichten

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat de dvd niet automatisch is opgestart, is voor mij logisch. Daarvoor moet het dvd-station eerst bovenaan staan in de opstartvolgorde. Dat gebeurt niet automatisch, dat moet je zelf regelen.

Ga weer naar het BIOS en kijk of je er nu een extra tabblad met de naam Boot bij hebt gekregen. Zo ja, dan moet je dat tabblad openen en dan kijken of daar je externe dvd station te zien is.

Het externe DVD-station wordt dan mogelijk vermeld als USB cd-rom.

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai, dan ben ik bijna door mijn opties heen.

Ik vond nog wel dit topic over de Samsung Ativ 500T (lijkt me jouw laptop, maar dan met een afgekorte benaming): http://forum.tabletpcreview.com/threads/boot-from-usb-500t.53946/page-3#post-304408

Daar kon men van USB opstarten, wanneer men direct na aanzetten van de laptop op functietoets F10 drukte. Helaas werkte dat niet bij alle bezitters van dat type laptop. Samsung lijkt het je wel erg lastig te maken...

In dat topic probeerde men op te starten van een USB stick; jouw externe dvd-station is ook een USB apparaat. Het is het proberen waard. Dus wat gebeurt er wanneer je direct na aanzetten op functietoets F10 drukt? Krijg je dan je externe dvd-station te zien om dat te selecteren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas, je externe dvd-station staat niet tussen de boot devices (opstartapparaten). Zonder een mogelijkheid om op te starten van een USB apparaat zal het ook lastig worden om je huidige Windows te repareren. Ik ben nu echt door mijn opties heen en hoop voor jou dat andere forumleden voor jou nog een goede tip zullen hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok, zeker en vast van harte bedankt voor je geduld en kennis, 't is een laptop geweest met veel problemen, al van in het begin, de update naar W10 bracht geen soelaas voor de software problemen, er kwam dan nog een hardware probleem: slechte contacten tussen het scherm en het los koppelbaar keyboard ,

mvg,

 

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.