Ga naar inhoud

Start knop windows 10 werkt niet


filibost

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Bij wushowhide vind ik inderdaad enkel de versie 1709.

 

Ik zal nog een paar dagen wachten om een update naar 1709 uit te voeren. Ik kan best eerst nog een herstelpunt maken, zodat ik nog kan terug keren naar een eerdere versie ofwel updates verwijderen uitvoeren.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, filibost zei:

Hallo,

 

Bij wushowhide vind ik inderdaad enkel de versie 1709.

 

Ik zal nog een paar dagen wachten om een update naar 1709 uit te voeren. Ik kan best eerst nog een herstelpunt maken, zodat ik nog kan terug keren naar een eerdere versie ofwel updates verwijderen uitvoeren.

 

 

 

 

Ik denk dat dit een goed idee is ik wacht je bevindingen weer af.:top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik installeer nu geleidelijk een nieuw programma en heb nog altijd geen probleem ondervonden.

Na het installeren laat ik er een dag of twee tussen zodat ik eventuele problemen zou kunnen toewijzen aan een programma.

 

alvast bedankt voor het meedenken.:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

 

Hier ben ik weer. Mijn PC werkte al een paar weken goed. Nu heb ik vandaag Coreldraw Graphics Suite X4 geïnstalleerd. Direct daarna had ik weer dezelfde problemen.

Deze versie van coreldraw is normaal niet gemaakt voor windows 10 maar ik heb er wel al een 2 jaar goed mee gewerkt.

Daarna heb ik mijn PC terug naar een herstelpunt van 2 dagen eerder gebracht en mijn PC werkt terug normaal.

Toen ik eerder mijn Pc had geformatteerd kon ik coreldraw niet installeren tot ik deze oplossing vond.

https://community.coreldraw.com/talk/coreldraw_graphics_suite_x4/f/coreldraw-x4/51500/install-coreldraw-graphics-suite-x4-on-windows-10-fresh-install 

Ik kom hierdoor wel in de problemen met mijn startknop.

Kan ik hier nog een oplossing aan geven.

 

Product Name: CorelDRAW Graphics Suite X4 Home and Student Edition
Platform: Windows XP (Home, Professional, Media Edition, 64-bit or Tablet PC Edition) or Windows Vista, with latest Service Pack
Language: French, Italian, Dutch
Media No: DVD 1
MF No:  001
Build No: 14.0.0.567 
Source ID: 507026
Date Mastered: Februrary 14, 2008

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.