Ga naar inhoud

Start knop windows 10 werkt niet


filibost

Aanbevolen berichten

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hiervoor moet ik mij aanmelden met een microsoft account.

Ik ben nu ingelogd met een lokaal account als administrator en kan niet inloggen met een microsoft account.

Als ik op "in plaats daarvan aanmelden met een microsoft accont" klik gebeurt er verder niets

 

Plaatje.jpg.0bb2bb3473781a0ecc054ff352f0c382.jpg

 

(even je naam geblurd - Passer)

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, filibost zei:

Ik heb vroeger een account aangemaakt maar deze kan ik nu niet bereiken.

Kan je die niet herstellen of opnieuw aanmaken https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17875/microsoft-account-recover

Om bepaalde handelingen te doen of laten doen heb je dezen toch nodig. De stgandaart stappen heb je allemaal al gedaan.

Probeer eens  Classic Shell https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/geef-het-windows-10-startmenu-een-klassieke-look/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Falstring,

 

Als ik deze bat file aanmaak en opstart als administrator gebeurt er verder niets.

 

Abbs,

Als ik wil inloggen met mijn microsoft account gebeurt er verder niets.

Ik heb ondertussen het klassieke menu geïnstalleerd  en hier kan ik al een heel eind verder. (een goede tip trouwens)

Edge, een nieuw account, microsoft account,........... werken wel nog niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, filibost zei:

Edge, een nieuw account, microsoft account,........... werken wel nog niet. 

Ik vind het zo raar dat al je Windows 10 geheel laat repareren dan je problemen niet over zijn.

Ik las dat op deze pc Windows 7 zat heeft die wel altijd goed gewerkt

 

 

Klik met de rechtermuisknop op de startknop en klik op uitvoeren, type hier het commando msconfig gevolgd door enter.

  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Taakbeheer openen"
  • Maak een printscreen voor je zelf (hoef je niet te plaatsen)  wat is ingeschakeld.
  • Schakel bij het tabblad opstarten nu alles items uit door deze één voor één te selecteren en op "Uitschakelen" te klikken.
  • Klik rechtsboven op "X" daarna op "OK" en herstart de computer.

 

 

Ondervind je nu ook de problemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Abbs,

 

Bedankt dat je wil meehelpen het probleem op te lossen. Ik moet natuurlijk ook kunnen verder werken op mijn PC. Hierbij kan ik met het classic menu voorlopig wel verder. 

 

Ondertussen kunnen wel wel verder uitzoeken wat het probleem is.

Ik heb alles uitgeschakeld zoals hierboven beschreven maar heb nog altijd hetzelfde probleem.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.