Ga naar inhoud

Start knop windows 10 werkt niet


filibost

Aanbevolen berichten

Ik ben ten einde raad. Ik werk al een 2 tal jaar zonder problemen met win 10. Twee weken geleden had ik problemen met het opstarten van mijn Pc. Na enig onderzoek zat er niets anders op dan windows 10 terug te installeren. Alles ging goed tot na een paar dagen. 

De start knop en zoek functie werkten niet meer. Ik heb dan alle mogelijke oplossingen uitgeprobeerd zonder resultaat. (sannow, chkdsk, register, virrus scanner,...........)

De enige mogelijkheid leek mij een herinstallatie van win 10. Na een installatie kom ik telkens de dezelfde problemen tegen, na een paar uur wekt de start knop niet meer en kan ik edge niet starten.

Ik heb al een 5 tal keer een installatie van win 10 uitgevoerd. Van een ISO bestand, herinstallatie vanuit win 10, eerst win 7 installeren en dan een update, met en zonder format c, schone installatie,.........

Telkens bots ik op hetzelfde probleem. 

 

Wat loopt hier verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Bedankt voor de snelle reactie.

 

Fixwin had ik eerder al geprobeerd, toch heb ik het na de zoveelste installatie nog eens geprobeerd, zonder resultaat.

 

Ik kan niet juist zeggen of het na een update voorkomt, ik voer na een nieuwe installatie alle voorgestelde update's uit.

Ik had eerder al gedacht dat het door het losmaken van Edge aan de taakbalk kwam, maar dat was niet zo. Laatst was het na het installeren van chome.

 

Ik maak nu van alle programma's een snelkoppeling op het bureaublad en werk verder met chrome. Met de rechter muisknop op de startknop kan ik instellingen en  powershell bereiken.

Dat lijkt mij voorlopig wel werkbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, filibost zei:

Eerst werkt alles goed en na een tijd werkt de start knop miet meer