Ga naar inhoud

Nieuwe pc is super traag, heeft iemand suggesties?


Kippiepoes

Aanbevolen berichten

Hierbij het logje van de stresstest. Wil jij hem beoordelen?

Stresstest.txt

 

Ik kwam er net achter dat mijn geheugen in de bios niet goed stond, ik heb het XMP nu aangepast en nu geeft hij in Speccy wel 1600 MHz aan:

 

http://speccy.piriform.com/results/SemKgpdDho0sYkqCmTlRKTO

 

Mijn computer is alleen nog wel vreselijk traag.

 

 

aangepast door Kippiepoes
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan eerst dit doen:

 

Download de Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links

 

 

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

 

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".

     

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.

     

  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.

     

  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.

     

  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

     

 

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd een zelfbouw pc.

 

Wat betreft KMS Pico: Ik heb nog geen officiële Windows dus voor nu draai ik nog op een gekraakte versie. Met deze nieuwe pc ben ik mijn budget een beetje te buiten gegaan en ik heb momenteel geen geld meer voor een legale Windows en Office. Dat zit wel in de planning.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben uw discussie gesloten wegens het vermoeden van illegale praktijken.

Het gebruik van een gekraakte windows versie is een schending van de auteursrechten.

Als forum mogen/willen/kunnen we hier geen hulp aanbieden om zelf niet in problemen te komen.

Bij vragen of opmerkingen mag u me per privébericht contacteren.

 

Vriendelijke groeten.

 

PS: In de logjes zijn geen aanwijzingen voor een besmetting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.