Ga naar inhoud

Video filmpje opent met foutmelding


bernard

Aanbevolen berichten

Ik wilde een video filmpje van de laptop van mijn vrouw naar mijn laptop brengen .

Dit heb ik gedaan met behulp van een usb stick .

Als het filmpje op mijn laptop staat , dan krijg ik de volgende mededeling .

 

q.PNG

 

(titel aangepast  - Passer)

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bernard,

'k had gisteren je vraag al gelezen maar raakte er niet helemaal wijs uit: het gaat er dus niet om dat jij dat bestand niet kan verplaatsen, maar dat het opent met een foutmelding.

 

'k ga even een poging doen: waarmee open je het op de laptop van je vrouw en waarmee wilde je het filmpje openen op uw laptop?

(ik denk dat het aan het programma ligt waarmee jij het eerst wilde openen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt , zoals ik al in mijn antwoord mailtje reageerde , staat al dat ik het filmpje verkeerd opende .

Dus heb ik zelf een andere geprobeerd , en het is dus zo dat ik met windows media player moet werken .

En dan is het goed . 

Vraag is nog , moet ik dit iedere keer opnieuw doen of kan ik windows media player vast zetten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik denk dat Passer gelijk heeft...

Bernard wilde het filmpje eerst openen met PowerDVD. Van dat programma was de foutmelding immers afkomstig.

PowerDVD opnieuw installeren heeft geen zin. Ook heeft het geen zin om MSVCR110.dll ergens los te downloaden.

Blijkbaar heeft het programma PowerDVD om goed te kunnen werken ook nog wat anders nodig. En dat andere is waarschijnlijk Microsoft Visual C++ Redistributable 2012.

Zie hier: https://helpx.adobe.com/nl/creative-cloud/kb/error-opening-applications-in-windows-10.html

 

Wanneer Bernard ervoor kiest om filmpjes voortaan te openen met Windows Media Player, dan hoeft hij niets te doen.

Alleen wanneer hij de voorkeur geeft aan afspelen van filmpjes met PowerDVD, dan moet hij Microsoft Visual C++ Redistributable 2012 downloaden en installeren.

Ik zou dat achterwege laten als ik hem was. Het is immers niet nodig, wanneer hij Windows Media Player gebruikt.

 

Via Start > Instellingen > Apps > Standaard-apps > Videospeler kun je instellen dat Windows Media Player voortaan het standaardprogramma voor video's is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.