Ga naar inhoud

Apple Software


Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Theo2602 zei:

Wat die office betreft, is die betrouwbaar aan die prijs, of is dat ook louche? Zo ben ik er tot nu altijd ingetrapt. Overigens is dat niet echt goedkoop, want ik heb ook een laptop, waar ik nooit samen met mijn computer op werk, maar waar ik toch opnieuw moet voor betalen.

Maar effe terug naar de essentie: ik vraag waarom ik updates aangeboden krijg van apple. Iemand laat mij een programma laden en uitvoeren om te zien of ik Apple programmas heb? Daar komt geen antwoord op, maar wel dat ik rommel op mijn toestel heb staan. Dan vraagt mij om nog scans te doen om nog dieper in mijn computer te gaan. 5persoonlijke gegevens, bankkaarten?)

 

Je komt zelf met een probleem waar we graaf mee willen helpen, door middel van bepaalde tools kunnen we zien waar het probleem waarlicht vandaan komt (dat is altijd een stap waar wij mee beginnen).

Dat je door meerdere mensen word geholpen komt dat het een open forum is, dan over je persoonlijke gegevens. Wij zien in de logjes niks persoonlijks of gegevens waarin wij kunnen zien

wat schadelijk voor je zou zijn (zoals bankgegevens of iets van dien aard).

Wat we wel kunnen zien is het overzicht van je geïnstalleerde programma's hieraan kunnen we zien of ze legaal of niet legaal zijn en daar waarschuwen we voor wat de gevaren zijn en dat de tools waar

die we gebruiken deze verwijderen.

Kijk we zijn geen politie agenten maar wij waarschuwen wel wat er kan gaan gebeuren dat programma's ineens verwijderd zijn of niet meer kunnen gaan werken.

Niet dat je later zegt had me eerst gewaarschuwd.

Dus geef a.u.b. duidelijk door of we door moeten gaan om je probleem op te gaan lossen.

1 uur terug, Theo2602 zei:

Graag zou ik weten hoe ik die voor deze zaak gebruikte programma's van mijn computer kan verwijderen! Met Revo Uninstaller vind ik ze niet

Ik neem aan dat we kunnen gaan beginnen om je probleem op te lossen ik ga een fix maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

We gaan kijken en ik geeft op tijd aan als er iets word verwijderd, ik zie nog niks van Apple dus met de volgend tool gaan we verder zoeken.

Mocht je Apple melding ineens krijg maak een printscreen:

 

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Sluit eerst alle openstaande programma's en browsers.
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    QuickTime;z
    QuickTime;a
    resethosts;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik weet nog wel dat vorige keer, mijn computer gecrasht is, toen ik zoiets moest intikken. Dat was in januari dacht ik. Ik heb geen zin om elke drie maand mijn computer binnen te doen.

Dit zijn commando's met de functie om QuickTime te zoeken, maar altijd kan er iets fout gaan.  Ik denk dat we beter kunnen gaan stoppen omdat er dingen op je pc staan die apart

kunnen gaan reageren tegen de tools die we gebruiken.

Dus het beste kan je de tools die we je hebben laten gebruiken weer verwijderen en je de pc gebruikt zoals je zelf wilt.

Ik heb alle begrip voor je situatie maar ik kan niet ,met 100%zekerheid zeggen dat er dingen kunnen gaan veranderen dat komt allemaal door die illegale en malware programma's die op je pc staan.

Ik neem niet het risico dat straks dingen weg zijn waar ik  niks aan kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.