Ga naar inhoud

Apple Software


Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik zie niet direct Apple software.

 

Schakel uw Antivirussoftware tijdelijk uit en download  55f33d688c232-ZHPcleaner.PNGZHPCleaner via de volgende link:- ZHPCleaner.
Klik op daar 5a30eebae1b4c-Screenshot-2017-12-13_ZHPC  en sla het op je bureaublad op.

Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.

ZHPCleaner uitvoeren

  • Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
  • Klik op de knop "Akkoord" als je dit programma voor de eerste keer gebruikt.
  • Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
  • Let op: Laat het programma nog niets repareren!
  • Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
    (Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Theo2602 zei:

Regelmatig krijg ik bericht dat er updates zijn voor Apple software. Ik kan me niet bedenken wat dat zou kunnen zijn. Weet iemand dat wel?

 

Theo, wanneer je weer datzelfde bericht krijgt: niet direct wegklikken, maar even een printscreen ervan maken en die hier plaatsen.

 

Zelf heb ik op mijn Windows 10 pc ook helemaal geen software  van Apple staan. Ik wil ook geen software van Apple op mijn Windows 10 pc. Toch kreeg ik vier dagen geleden een driver update voor een USB apparaat van Apple. Dat merkte ik toen ik zojuist keek via Start > Instellingen > Bijwerken en beveiliging > Windows Update: klikken op 'Geschiedenis van geïnstalleerde updates weergeven'.

Op de pagina die dan opent, moet je helemaal naar beneden scrollen en kijken onder Stuurprogramma-updates.

Ik zag daar zojuist het onderstaande:

 

5ae44504c8092-Apple_usb_device_driver.pn

 

Misschien gaat het bij jou om diezelfde driver?

Ik heb me net af zitten vragen waarom ik die driver update heb gekregen... Een paar weken geleden sloot mijn vriendin haar iPhone via USB aan op mijn Windows pc. Ze wilde wat foto's over zetten naar mijn pc. Dat lukte toen niet. We maakten ons er op dat moment totaal geen zorgen over. 'Dan maar geen foto's overzetten', besloten wij.

Het zou zomaar kunnen dat ik daarom nu die driver update voor een Apple USB apparaat heb gekregen. Het is maar een gok hoor, maar heb jij ooit een apparaat van Apple (een iPhone of iPod of zoiets) via USB kabel verbonden gehad met jouw Windows pc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.