Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hello Passer,

 

Ik had op Uw advies the home versie van Easeus todo backupgeinstalleerd en die werkte goed tot ik vandaag geen enkele bediening meer kon uitvoeren omdat mijn proefperiode van 30 dagen verlopen is.

Ik heb dan opnieuw de gratis versie geinstalleerd maar mijn vorige backups zijn verdwenen (hetgeen ik niet erg vind).

Maar U had mij toch gezegd dat als er gevraagd worddt om de betaalde versie te installeren ik steeds LATER moest klikken. Ik heb dit gedaan maar kan niets meer bedienen (alle bedienknoppen zzijn licht grijs gekleurd i.p.v. zwart)

Deze Home versie kan dus enkel gedurende een proefperiode van 30 dagen gebruikt worden.

Graag Uw reaktie hierop.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Deze Home versie kan dus enkel gedurende een proefperiode van 30 dagen gebruikt worden.

Dit is dus niet waar JeanSpanje - ik vermoed dat je iets fout deed, de vraag is natuurlijk wàt ... ?

 

En dat je gemaakte backups erdoor weg zijn, lijkt me ook niet te kunnen kloppen. Dat de vermèlding ervan weg is in je nieuw geînstalleerde versie: dàt kan kloppen. Heb je al eens gekeken in de map waarin jij je backups bewaarde?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, JEANSPANJE zei:

Ik had op Uw advies the home versie van Easeus todo backupgeinstalleerd en die werkte goed tot ik vandaag geen enkele bediening meer kon uitvoeren omdat mijn proefperiode van 30 dagen verlopen is.

xxxx

Maar U had mij toch gezegd dat als er gevraagd worddt om de betaalde versie te installeren ik steeds LATER moest klikken.

EaseUS Todo Backup Free & EaseUS Todo Backup Home - een spraakverwaring?

De Free-versie is free en blijft free.

 

De Home-versie is (beperkt)-free, men kunt 30 dagen proberen. Daarna verlengen, in de zin van het programma 'kopen/aanschaffen' of ermee stoppen.

 

De Home-versie kan je niet & nooit verlengen, in de zin dat je het programma 'gratis' blijft gebruiken.

Na de probeer periode van 30 dagen wordt de Home versie niet gedowngraded (teruggezet) naar de Free-versie.

De Home-versie heeft meer functionaliteiten vergeleken met de Free-versie. Dus eigenlijk wel logisch.

De Home-versie 30 dagen proberen geldt voor iedereen, en is nooit mogelijk om op LATER te klikken.

 

Of je gaat de Home-versie aanschaffen of je gaat de Free-versie downloaden & gebruiken.

Meer keuzes zijn er niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EaseUS Todo Backup Home 10.6 is hier "momenteel nog" gratis te downloaden: http://www.mostiwant.com/easeus-todo-backup-home-free-full-version-download/

 

Of een zeer goed alternatief = AOMEI Backupper Standaard, met uitgebreide handleiding, is hier te vinden.

AOMEI is zelfs in het Nederlands.

 

Ik gebruik het al enkele jaren en ben er erg tevreden over.

Echt een aanrader!

aangepast door Calvus
Tikfoutje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, JEANSPANJE zei:

Ik heb dan opnieuw de gratis versie geinstalleerd maar mijn vorige backups zijn verdwenen (hetgeen ik niet erg vind).

Zoals Passer al liet verstaan zijn die back-ups zeker niet verdwenen. Ze staan echter niet meer opgelijst in het openingsvenster van EseUS Todo back-up. Je kunt ze, dan wanneer nodig, nog oproepen via Browse to Recovery waarna je naar de opslaglocatie op je extern medium navigeert.

Dat je het niet erg zou vinden indien die back-ups zouden verloren zijn dat vind ik straf. Het is voor mij een bewijs dat je er de waarde niet van weet in te schatten. Dat is dus zeker nog een werkpunt voor u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb in de externe scchijf naar mijn backups gekeken en daar staan ze WEL CORRECT allemaal weergegeven.

Ik heb geprobeerd de HOME versie opnieuw te installeren maar door die 30 dagen proefperiode kan ik hier ook niets meer bedienen.

U bent  verwondert dat ik zeg dat ik het verdwijnen van mijn backups niet erg vind.

Ik bedoel daarmee dat ik eerst een nieuwe backup van mijn files en system gemaakt heb en dat de oudere versies verdwenen zijn vond ik niet erg.  Wat is er dan verwonderlijk aan dat ik dit niet erg vond? 

Calvus geeft een link op waar ik de gratis home versie van Easus toch nog kan downloaden.  Ik probeer die en kijk dan of het gelukt is.  Ik hou U op de hoogte ervan.  Maar die 30 dagen proefperiode zijn daar ook niet verlengbaar, of toch????

Calvus geeft een andere mogelijkheid om te backuppen die hij zeer goed vindt.  

Als mijn home backup niet lukt zal ik die AOMEI proberen en ik ,hou U natuurlijk ook hiervan op de hoogte

Dank aan iedereen voor al die nuttige informatie.

Mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Ik heb geprobeerd de HOME versie opnieuw te installeren maar door die 30 dagen proefperiode kan ik hier ook niets meer bedienen.

Vermoedelijk moet u nu direct aanschaffen, want de leverancier weet dat u reeds 30 dagen heeft gebruik gemaakt van de probeer-versie.

 

11 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Calvus geeft een link op waar ik de gratis home versie van Easus toch nog kan downloaden.  Ik probeer die en kijk dan of het gelukt is.  Ik hou U op de hoogte ervan.  Maar die 30 dagen proefperiode zijn daar ook niet verlengbaar, of toch????

Let op bij die link, scroll ietsje naar beneden dan leest u dat die code tot 08 april 2018 geldig is. Vandaag is 11 mei 2018.

 

5af567ef80cfe_Schermafbeelding2018-05-11om11_54_32.jpg.018b93ae0d831276d43fd756ebe268b8.jpg

 

Proberen om die code te krijgen kan altijd, ik heb zelf niet getest, doordat ik de betaalde versie gebruik.

Als je nog een CODE kan bemachtigen, dan blijft de CODE geldig en is het géén proef-periode, en verlengen is niet noodzakelijk, tenminste voor zover ik begrijp. Een CODE is de geldige licentie. 

Als je géén CODE krijgt dan is het programma voor 30 dagen een proef-versie.

 

Maar zoals ik hierboven schrijf: u bent reeds bekend bij de leverancier, dat u onlangs het programma heeft gebruikt voor 30 dagen. Of ze nogmaals erin trappen om weer 30 dagen FREE te laten gebruiken, dat weet ik niet.

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

iK KAN DE HOME VERSIE NIET OPNIEUW IN STALLEREN OMDAT DE INGEGEVEN CODE NIET GELDIG IS.

Dank voor de feedback :top:

 

6 minuten geleden, JEANSPANJE zei:

Ik probeer nu de Aomei van Calvus te installeren en hou U op de hoogte.

Hier is een handleiding en succes. 

 

Indien je het programma AOMEI gebruikt, vergeet niet EaseUS Todo Backup te verwijderen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.