Ga naar inhoud

Facebook melding ERR_TOO_MANY_REDIRECTS


Aanbevolen berichten

Helaas kan ik sinds gister niet meer op mijn (zakelijke) Facebook account inloggen.

Bij het openen van www.facebook.com verschijnt deze melding


ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

 

Het is wel mogelijk om via het prive account naar het zakelijke account te gaan.

Maar er is nu geen beheerder meer in het account. Het is dus niet mogelijk om hier iets in aan te passen.
Deze melding verschijnt ook bij mijn collega's.


Wat heb ik al gedaan:
- Alle cookies/wachtwoorden/bestanden die ik kan vinden verwijderd op de pc als via mijn browser.
- Geprobeerd via Google Chroome en via Microsoft Edge (dan zie ik de URL steeds wijzigen) maar lukt op beide niet.

 

Alvast bedankt voor de reactie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Ans2018 zei:

ERR_TOO_MANY_REDIRECTS

Dit is meestal een fout die veroorzaakt wordt door Google (en niet door Facebook of door je PC). In dit geval zou dit dus door Google Chrome zijn (al is het vreemd dat je met Edge ook problemen schijnt te hebben). Misschien is het handig om het zakelijke Facebook-account hier even te vermelden. Dan kunnen we eens bekijken wat er voor andere gebruikers merkbaar is ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowel met Google Chrome als Firefox is het account bereikbaar (zonder foutmeldingen voor het publiek). Zichtbaar is dat 2 uur geleden zowel het adres als het telefoonnummer gewijzigd zijn (wat dus de meest actuele openbare berichten zijn). Is de onbereikbaarheid dan ingetreden nà deze wijzigingen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wijziging adres

 

5b069b722251d-Aker_Adres.JPG

 

Wijziging tel.nr

 

5b069b9034627-Aker_telefoonnummer.JPG

 

Ondertussen is dat 3 uur geleden ... wat in principe toch moet betekenen dat er een "beheerder" (wie dit ook mag zijn) een actie heeft uitgevoerd op jullie FB-account ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begint meer op een gehackt account te lijken.
 

Maar helaas kan ik zelf nog steeds Facebook niet openen op mijn pc. 
Als ik al mijn browsergegevens wis, dan kom ik op de inlogpagina van Facebook.
Maar na het intypen van mijn inloggegeven krijg ik de melding weer.

Ook de linken van Facebook via een zoekmachine openen niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.