Ga naar inhoud

wifi probleem


lowie12

Aanbevolen berichten

Soms valt wifi uit en zie ik nergens nog netwerken en dan ga ik naar terug opstarten en heb ik terug netwerken en kan ik terug op wifi het is een asus laptop N751JK MEDIATEK MT7630E802.11bgn wifi adapter ik heb nog een desktop en een surface daar heb ik geen problemen met wifi,

Weet iemand raad ,

Dank bij voor baat,

Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

het kan zijn dat een onbedoelde aanraking van de f2 toets de adapter op vliegtuigstand zet zodat er geen wifiverbinding meer kan worden gemaakt.

doe sowieso het volgende: ga configuratiescherm (in windows hoger dan w7: via zoekvenster configuratiescherm intypen) - apparaatbeheer.

selecteer onder netwerkadapters de wifi-adapter en via rechtsklikken: installatie ongedaan maken.

ga dan naar start - afsluitmenu en kies 'opnieuw opstarten'. daarna installeert windows de adapter weer maagdelijk.

 

wat soms ook wonderen doet (ook al geven andere apparaten geen verbindingsproblemen): neem de stroomkabel uit de router gedurende een minuutje los zodat het ding even helemaal stroomloos wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag falstring ,

bedankt voor de respons ,

De modem heb ik al de stroom uitgezet zonder resultaat de vliegstand heb ik nagezien en die staat uit wat betreft installatie ongedaan maken geeft dat geen risiko's dat ik dan geen wifi meer heb want ik ken daar niet veel van ,

Groetjes Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

vliegtuigstand uit: het gaat juist om  de toestand op het ogenblik dat je wifi-verbinding is uitgevallen.....

modem stroom uitzetten: het gaat echt om het losmaken van de stroomkabel uit het modem; de trafo kan soms nog een ruime minuut stroom afgeven, en het gaat er juist om dat het ding echt stroomloos is geweest.

installatie ongedaan maken: geen probleem. zodra je de pc opnieuw opstart zal windows het apparaat ontdekken en installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.