Ga naar inhoud

Photoscape


A3tje

Aanbevolen berichten

Hallo...

             Ik werk al een tijdje met Photoscape, maar nu heb ik het foto bewerkingsprogramma op mijn grote tablet gedownload en als ik het open draait het scherm naar verticaal, zoals bij een smartphone. Zodat ik het op de tablet liggend zie, en dus moeilijk te bewerken is.  Hetzelfde gebeurt ook bij de app van Instagram.  Weet er iemand een oplossing voor dit fenomeen ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, A3tje zei:

maar nu heb ik het foto bewerkingsprogramma op mijn grote tablet gedownload en als ik het open draait het scherm naar verticaal, zoals bij een smartphone. Zodat ik het op de tablet liggend zie, en dus moeilijk te bewerken is.  Hetzelfde gebeurt ook bij de app van Instagram.

Bij 'veel' apps voor smartphone & tablet kunnen de apps alléén verticaal worden geopend / gebruikt, en niet horizontaal.

Het ligt dus aan de apps en niet de tablet en/of smartphone.

Photoscape voor iOS devices is ook alléén verticaal te gebruiken.

 

Instagram gebruik ik niet, maar hoogstwaarschijnlijk is dat ook zo. 

Een oplossing is er dus (nog) niet, de programmeurs van de apps moet dat mogelijk maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.