Ga naar inhoud

foutmelding code 80073712 er kan niet naar updates worden gezocht


Borki

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, Borki zei:

Ik werk nog altijd met windows 7, maar krijg de laatste tijd wanneer ik de pc opstart de foutmelding code 80073712

Kan iemand mij helpen, als het kan stap voor stap.

Alvast bedankt 

Borki

Bedankt dat u mij wilt helpen. Ik heb alle stappen doorlopen, maar bij het plakken van de link stopt het. Ik heb op Kopiëren naar klembord geklikt en de link geselecteerd, op kopiëren geklikt, maar krijg in mijn bericht in het forum niet de functie plakken? Wat heb ik verkeerd gedaan ? Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Borki zei:

Ik werk nog altijd met windows 7, maar krijg de laatste tijd wanneer ik de pc opstart de foutmelding code 80073712

Kan iemand mij helpen, als het kan stap voor stap.

Alvast bedankt 

Borki

Hallo Droske. Bedankt dat u mij wilt helpen. Ik heb alle stappen doorlopen, maar bij het kopiëren naar klembord, loopt het fout. Ik heb de link geselecteerd , op kopiëren geklikt en dan proberen te plakken in mijn bericht in het forum. Maar ik krijg de functie plakken niet. Borki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft niet steeds je startbericht te quoten.

Open het venster om een reactie te plaatsen.

Normaal krijg je dan een leeg venster waar je je bericht kan intikken.

Als je vorige bericht er dan nog staat, klik je in het zwarte balkje onder het venster op de melding leeg de tekstverwerker om het venster leeg te maken.

 

Voer de stappen uit voor Speccy en kopieer de link naar het klembord.

Klik dan met de rechter muisknop in het vak om je bericht te plaatsen en je krijgt een uitklapmenu te zien.

Kies dan voor de optie plakken en klaar is kees.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open opdrachtprompt of Windows powershell als administrator.
Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >
net stop wuauserv
Ga nu naar C:\Windows\SoftwareDistribution
Maak de mappen DataStore en Download leeg--> het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.
Ga terug naar opdrachtprompt of Windows powershell als administrator en plak onderstaande tekst
net start wuauserv
Doe verder niks. Windows zal update wel downloaden en je zal merken dat de update wordt installeert.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo.

Bedankt dat u mij wilt helpen, maar ik ben niet zo'n held op gebied van de pc.

 

In mijn bureau-accessoires  staat geen opdrachtprompt,wel windows powershell, er staan er zelfs 4.

Ik heb ze alle vier eens aangeklikt, bij twee krijg een blauw venster en daar staat bovenaan : Windows Powershell en daar onder PS C:/Gert met een knipperende cursor

Wat bedoelt u met open powershell als administrator ?

Kopieer onderstaande tekst, welke tekst ? en plak het achter net stop wuauserv ???

Ben ik nu een oen?

Wilt u mij nog verder helpen?

Alvast bedankt

Gert

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.