Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij mij (Outlook 2016) is dat overigens geen .pst bestand, maar een .ost bestand

Bij mij is dat wel degelijk pst bestand

ost is misschien voor imap want bij mij is dat pop3

In Windows 10 en office 2016 is de locatie niet zoals vroeger maar wel in mijn documenten/Outlook-bestanden

(standaard locatie)

Gelukkig maar want de meeste mensen vergeten backup te maken van de oude pst bestanden.

 

Afbeelding kan je verwijderen als je dat nog kan anders zal een moderator wel voor u doen.

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je kunt nu e-mails ontvangen én verzenden? Dat zou mooi zijn. Natuurlijk ga je dat testen. Als test kun je een e-mail naar jezelf sturen.

 

16 minuten geleden, Cil zei:

Kun en wil je dat bericht met die email afbeelding verwijderen?

Alleen teamleden (moderators en hoger) kunnen berichten aanpassen of verwijderen. Gewone leden zoals jij en ik kunnen dat niet. Na plaatsen van een bericht heeft een gewoon lid slechts 5 minuten om een geplaatste post te wijzigen. Daarna verdwijnt de knop Wijzig, die onderaan de laatste post staat.

Breng het team dus op de hoogte dat er een paar e-mailadressen uit diverse berichten verwijderd moeten worden. Hoe? Rechtsboven in iedere post in dit topic zie je een knop 'Rapporteer bericht'. Die knop is lichtgrijs en nauwelijks zichtbaar. Hij wordt pas goed zichtbaar wanneer je met de muisaanwijzer in zo'n post staat:

 

5b604efd5261c-rapporteer_bericht_PCH.png

 

Klik dan op 'Rapporteer bericht'. Daarna kun je melden wat er gedaan moet worden: jouw e-mailadressen onzichtbaar maken.

Als je dat vriendelijk vraagt, doen ze dat vast wel voor je. ;)

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu dacht ik dat ik alles op orde had, ontvang ik geen mail in Oulook (wel in webmail) en bij de knop nieuwe email kan ik ook een naam invoeren, maar geen knop van verzenden.

Ik weet het niet meer, denk dat ik de Pop3 maar weer terugzet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Cil,

 

2 x screenshots (bevat e-mailadres) zijn verwijderd uit jouw bericht en e-mailadres is geanonimiseerd, om spam, phishing, hack en andere ellende te voorkomen.

 

Zorg dat er géén privé-informatie op de schermafbeelding is vermeld.

Zijn er privé-informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privé-informatie verwijderen / camoufleren / anonimiseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, iEscape zei:

@ Cil,

 

2 x screenshots (bevat e-mailadres) zijn verwijderd uit jouw bericht en e-mailadres is geanonimiseerd, om spam, phishing, hack en andere ellende te voorkomen.

 

Zorg dat er géén privé-informatie op de schermafbeelding is vermeld.

Zijn er privé-informatie op de schermafbeelding(en), dan eerst uw privé-informatie verwijderen / camoufleren / anonimiseren.

Top bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Cil zei:

Ik weet het niet meer, denk dat ik de Pop3 maar weer terugzet.

Als dat lukt en je kunt daar weer goed mee werken (e-mails verzenden en ontvangen), dan moet dat maar.

 

Ik heb momenteel slechts 2 e-mailaccounts in mijn e-mailprogramma (Thunderbird) staan: een account van KPN (POP3) en een account van Gmail (IMAP).

Dat account van KPN gebruik ik al een tijdje niet meer, sinds ik een andere internetprovider heb. Daarom heb ik voor dat KPN account het ontvangen en verzenden uitgeschakeld. Maar op die manier kan ik nog wel die oude e-mails van dat KPN account raadplegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eerst Pop3 erop gezet dar een backup van gemaakt. Toen een IMAP account Nieuw gemaakt,. de mappen welke ik had van de vorige Imap heb ik daarheen verhuist,
Nu krijg ik alleen nog niet die gegevens bestans map weg uit outlook van de vorige imap, en mis de button verzenden. (wel heel klein gevonden in Lint.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is knap ingewikkeld geworden, Cil. Zo ingewikkeld dat ik het helaas niet meer kan overzien.

 

Je hebt eerst POP3 erop gezet, daar een back-up van gemaakt. En toen? Heb je toen voor datzelfde e-mailadres/e-mailaccount in Outlook 2013 een IMAP account toegevoegd? Dat lijkt me niet te kunnen: een e-mailaccount zowel als POP3 als als IMAP instellen in hetzelfde programma.

Of had je eerst het POP3 account weer verwijderd, voordat je het IMAP account toevoegde?

En een gegevensbestandsmap (.pst bestand) kun je volgens mij alleen verwijderen, nadat je Outlook hebt afgesloten.

 

Kortom, het wordt hoog tijd dat iemand anders jou verder helpt. En dan bedoel ik iemand die hier meer kaas van heeft gegeten. Misschien stegisoft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik een werken IMAP, op Outlook 2016, 
Nu nog het gegevens bestand van de POP3 weg zien te krijgen, 
Zodra ik dat verwijder werkt de Outlook niet meer.
Als ik hem verwijder in Outlook zelf dan staat er iets over dat ik die map moet kopiëren maar geen idee waarheen.

Ik heb begrepen dat je voor IMAP nl geen Pst bestand nodig hebt. Maar schijnbaar zit dit toch ergens aan gekoppeld.

Ik wil je in ieder geval heel erg danken voor je hulp en tijd die je erin gestoken hebt.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.