Ga naar inhoud

PC te warm - Upgrade of nieuwe?


mysticfist

Aanbevolen berichten

15 uren geleden, mysticfist zei:

Wat die kast betreft is het moeilijk te zeggen.

Ik zou eens moeten kijken of ik dit op mijn oud factuur vind.

En?

Zie dat de CPU koeler op die manier de boel tegenwerkt, die zal niet een ¼ slag gedraaid kunnen worden? wat is het merk en type daarvan?, ipp moeten ze beiden naar achteren blazen en die in de kast zelf ook.

Wat zit er bovenin die kast? net niet te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Pearl zei:

En?

Zie dat de CPU koeler op die manier de boel tegenwerkt, die zal niet een ¼ slag gedraaid kunnen worden? wat is het merk en type daarvan?, ipp moeten ze beiden naar achteren blazen en die in de kast zelf ook.

Wat zit er bovenin die kast? net niet te zien.

Ik kan factuur niet meteen terugvinden maar heb nog wat foto's genomen.

 

Geen idee of die koeler kan gedraaid worden.

Ik ben er niet echt in thuis in die zaken.

Vandaar ik het altijd door iemand anders laat doen.

Geheugen bijsteken of een dvd-lezer vervangen gaat nog net ;)

 

 

 

IMG_1825.JPG

IMG_1826.JPG

IMG_1827.JPG

IMG_1828.JPG

IMG_1829.JPG

IMG_1823.JPG

IMG_1824.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is noodzakelijk om verder onderzoek te doen:

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opmerking vorige bericht

 

Het is moeilijk te zien maar al uw koeler zit veel stof doch dat wilt niet zeggen dat de koeler vuil is.

Controleer dat eens.

Je hebt ook bovenaan waarschijnlijk ook koelers zitten ofwel is de deksel met luchtgaten vuil.

Bij normaal gebruik maak dat niet uit maar als je veel games doet moeten de koelers ook harder draaien en dat betekend ook veel koele lucht nodig.

Volgens mij heb je Cooler Master K380 behuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal straks eens het stof proberen weghalen. Stofzuiger of anders zo een lucht-spuitbus.

 

Wat die Farbar betreft die heb ik net ook nog gebruikt om mijn memory probleem op te lossen.

Op aanraden van jullie in andere post ;)

 

Wat die koeler betreft kan ik die zomaar proberen losmaken en draaien of is dat iets ingewikkelder?

Oh die koeler zit trouwens net onder dat rooster bovenaan in de kast. 

Dus geen idee of het dan echt wel uitmaakt of hij naar achter of naar boven blaast.

Tenzij hij nu ook op mijn grafische kaart blaast die eronder zit.

 

FRST.txt

Addition.txt

aangepast door mysticfist
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, mysticfist zei:

Ik zal straks eens het stof proberen weghalen. Stofzuiger of anders zo een lucht-spuitbus.

Met een langharige kwast de boel schoonmaken, handigste is toch om de boel eerst te demonteren, koelblokken van CPU en graka zullen ook wel onder zitten.

Vraag die handige hulp of die het CPU koelblok goed kan zetten als dat wil (wel eerst warmtegeleidende pasta aanschaffen als je die niet hebt), Cooler Master type zie ik niet of anders eentje aanschaffen die wel goed kan zitten.

Die perslucht spuitbusjes heb je niets aan, veel te weinig kracht.

http://www.coolermaster.com/case/mid-tower/k380/

Die lijkt erop, staat ook de airflow bij hoe het moet, filters ook schoon maken.

aangepast door Pearl
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.