Ga naar inhoud

PC te warm - Upgrade of nieuwe?


mysticfist

Aanbevolen berichten

" Zou een volledige format en herinstallatie helpen of heeft het geen zin omdat het waarschijnlijk hardware is? "

Lijkt me niet zinvol. Zeker niet als hij het naar tevredenheid doet als je niet gamed.

Je kunt natuurlijk afwegen wat het goedkoopste is: naar de winkel brengen of een nieuwe videokaart kopen. Hangt af van wat voor prijskaartje er aan je videokaart hangt. Mij lijkt echter dat ik eerst zou proberen de gpu van nieuwe koelpasta te voorzien. Je kunt die kaart immers verwijderen voor een goede toegang. Raakt hij defect, dan kun je altijd nog een andere kopen. Als je pc een jaartje of 5 oud is kan hij voor een gewone gebruiker nog best een aantal jaartjes mee, een veeleisende gamer wil mss sneller vervangen.

Kijk wel goed of je voeding je videokaart wel aan kan.

 

Onderstaande (uit de eerder gegeven link) wél. Als je dat zelf niet kunt is een bezoek aan de IT winkel mss de weg.

" Vandaag nieuwe pasta aangebracht. Eerst grondig oppervlakken schoongemaakt met ontsmettingsalcohol en brilpoetsdoekje. Vlak daarvoor was de pc nog eens uitgevallen. Maar nu loopt alles vlotjes. Speccy geeft een temp van 49 graden was"

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
2 uren geleden, mysticfist zei:

Ik heb mijn pc toch maar eens volledig geformatteerd aangezien ik meerdere problemen tegelijk had en sindsdien geen problemen meer.

Ik heb de laatste 2 weken geen blauw scherm of auto reboot meer gehad.

 

Bedankt voor de feedback.

Dan beschouwen we dir als opgelost en sluiten het topic af.

Succes nog met je systeem.

:locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.