Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Msi B350 Pc Mate is een moederbord van de eerste generatie, is de BIOS wel recent genoeg om een Ryzen 2600 te ondersteunen.

Is de BIOS te oud word je processor niet herkend, kijk eens op de doos van het moederbord of er vermeld word dat dit bordje klaar is voor 2de gen Ryzen.

 

Ram: 1x4GB 2400Mhz DDR4 Corsair Ballistix :hmmmm:  Kan wel Corsair LPX zijn b.v of Crucial Ballistix maar Corsair Ballistix bestaat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Dasle zei:

Msi B350 Pc Mate is een moederbord van de eerste generatie, is de BIOS wel recent genoeg om een Ryzen 2600 te ondersteunen.

Is de BIOS te oud word je processor niet herkend, kijk eens op de doos van het moederbord of er vermeld word dat dit bordje klaar is voor 2de gen Ryzen.

 

Ram: 1x4GB 2400Mhz DDR4 Corsair Ballistix :hmmmm:  Kan wel Corsair LPX zijn b.v of Crucial Ballistix maar Corsair Ballistix bestaat niet.

Heb juist wat rond gekeken en ik zie dat ik mijn moederbord bios moet updaten, heb helaas geen andere am4 cpu dus waarschijnlijk zal ik het op een andere manier moeten oplossen. Maar ik denk dat dit het probleem is dus zeker bedankt! Ik heb overal gezocht en kon mijn probleem niet vinden. Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.