Ga naar inhoud

harde schijf op netwerk maken

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

45 minuten geleden, droske zei:

Welke kabel bedoel je? Voor zover ik kan nagaan wordt er bij die schijf enkel een usb kabel meegeleverd.

Ik denk dat meer duidelijkheid van beide kanten vooruitgang kan in de hand werken.

ja bij deze schijf wordt alleen een usb kabel bij geleverd. de hdd is verbonden met de kabel naar het usb poort van de modem/ router van telenet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, p38cyq zei:

OK. Heb je dan nu wat je wou hebben?

Ik heb het ondertussen al zelf gevonden hoe het moet. Maar nee met jou uitleg had ik niet wat ik wilde. Ik wilde mijn hdd op mijn netwerk krijgen zodat alle computers er aan konden en jij geeft gewoon uitleg hoe ik die hdd aan mijn computer hang.

toch bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, Robbe Delarbre zei:

Ik heb het ondertussen al zelf gevonden hoe het moet.

Misschien ben je wel zo sportief dat je dat met p38cyq (wat een nickname...) en ook met ons wil delen. p38cyq heeft tenslotte toch de tijd en de moeite gespendeerd om je trachten te helpen en mogelijk kunnen wij en de anonieme lezers er ook iets uit leren, daar dient ten slotte een forum voor hé.

Bij voorbaat dank, dat weet je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.