Ga naar inhoud

problemen met herstelpunt


lowie12

Aanbevolen berichten

Ik werk met surface pro en ik had avast geinstalleerd daarna kreeg ik een blauw scherm ik wilde terug gaan naar een herstelpunt via systeemherstel windows herstellen met herstelpunt dat op uw pc in opgeslagen daarna een herstelpunt aangewezen en dan krijg ik de boodschap  u moet systeem beveiliging op dat station inschakelen maar hoe kan ik daar geraken ik krijg steeds een blauw scherm nochtans ik had een herstelpunt gemaakt voor ik avast heb geinstalleerd in geval het niet moest lukken

Dank bij voor baat,

Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag stegisoft,

Ik had voor de avast installeerde een herstelpunt gemaakt en deze waren ingeschakeld ik kan ook niet meer in veilige modus ik krijg steeds het blauwe scherm met de melding er is een probleem met de computer en deze moet opnieuw worden opgestart de computer word automatisch opgestart ik heb al geprobeerd via opdrachtprompt cmd maar dan komt de melding kan de opdracht niet uitvoeren te weinig geheugen ,

Ik denk dat ik zal moet overwegen om hem weg te gooien ik zie niet veel mogelijkheden meer,

Groeten Lowie12

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, lowie12 zei:

Ik denk dat ik zal moet overwegen om hem weg te gooien ik zie niet veel mogelijkheden meer,

Gooi hem voorlopig zeker nog niet weg :) want er bestaat nog altijd zo iets als: je windows herstellen door een herinstallatie of een herstelinstallatie. (verschil tussen het eerste en het tweede: het eerste gaat om een clean install - je installeert alleen je windows opnieuw, verliest al je progs, apps en eigen instellingen - het tweede: je installeert windows over je huidige Windows heen, maar mèt behoud van al je eigen progs, apps, instellingen.

 

De wereld is dus nog niet om zeep :xd:

 

Probeer even dit: herstart je computer en na het biosscherm druk je herhaaldelijk op Shift. Je krijgt dan normaal een recovery-scherm.
>Geavanceerde opties > troubleshoot > advanced options  > startup settings >

kijk eens of je zo bij veilige modus kan raken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken dat tablet wel maar niet wat de mogelijkheden zijn.

Sommige tabletten van uw type hebben usb poort en misschien kan je daarmee bijvoorbeeld Linux laten opstarten zonder te installeren.

In dat geval kan je bestanden overzetten naar usb stick zodat er meer ruimte over is.

Welke type Surface pro heb je?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic wordt afgesloten wegens mulitpost op een ander computerforum.

Je vraag is op dat ander computerforum ook al beantwoord.

Neem PCH forumregels even door.

 

Quote

Indien onze medewerkers vaststellen dat een vraag op meerdere fora is gepost, kan uw vraag tijdelijk en/of definitief "on hold" worden gezet. Dubbel werk voor onze "vrijwilligers" en bovendien kunnen verschillende adviezen elkaar doorkruisen. Geen goede methode om een probleem op te lossen. Onze medewerkers zullen u van deze tijdelijke en/of definitieve blokkering op de hoogte stellen.

 

59ea0ff4b8a7a-smiley_slotje.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.