Ga naar inhoud

Windows Defender


KONIJNTJE

Aanbevolen berichten

Klik rechtermuisknop op start en klik je op Windows Powershell (admin)

Nota: heb je Windows 7 dan open je opdrachtprompt als administrator.

Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >

net stop wuauserv

Ga nu naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Maak de mappen DataStore en Download leeg--> het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.

Ga terug naar Windows Powershell (admin) of opdrachtprompt als administrator plak onderstaande tekst

net start wuauserv

Doe verder niks.

Windows zal update wel downloaden en je zal merken dat de update wordt installeert. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, stegisoft zei:

Klik rechtermuisknop op start en klik je op Windows Powershell (admin)

Nota: heb je Windows 7 dan open je opdrachtprompt als administrator.

Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >

net stop wuauserv

Ga nu naar C:\Windows\SoftwareDistribution

Maak de mappen DataStore en Download leeg--> het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.

Ga terug naar Windows Powershell (admin) of opdrachtprompt als administrator plak onderstaande tekst

net start wuauserv

Doe verder niks.

Windows zal update wel downloaden en je zal merken dat de update wordt installeert. 

 

0x80070652

Link naar reactie
Delen op andere sites

Konijntje,

 

het lijkt heel ingewikkeld, maar het wijst zichzelf uit:

 

1. ga naar je Start-knop (links onderaan je scherm) en klik er rèchts op

2. je krijgt een hele lijst en daarin staat ofwel Windows Powershell (admin) bij ofwel opdrachtprompt als administrator

   Klik daar gewoon (links dus) op

   Je krijgt dan een nieuw venstertje (een zwart of een blauw) waar op het einde een plat v-tje staat: 

3. Kopieer onderstaande tekst en plak het achter het >-tje:

    net stop wuauserv      (<<< deze tekst dus) en dan Enter je  en je verlaat het venster door op het kruisje te klikken

 

4. Ga nu (in Verkenner) naar de map C:\Windows\SoftwareDistribution

   Daar vind je deze twee mappen: DataStore en Download - Wis de dingen die in deze twee mappen staan.

   (het kan zijn dat je niet alles kan verwijder maar dat is niet erg.)

 

5. Ga nu terug naar Windows Powershell (admin) of opdrachtprompt als administrator (zie 2. hierboven)

   en plak nu onderstaande tekst achter het >-tje:

   net start wuauserv en enter ook weer

 

Doe verder niks.

Windows zal later de update wel vanzelf downloaden en je zal merken dat de update wordt geinstalleerd.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Teamviewer zegt u zeker iets,ik neem hier heel veel risico mee,maar ziet u dat zitten om mij zo eventjes te helpen?

Ik wil niet afhankelijk zijn van iemand want dan moet ik ook tijd voor maken wanneer jij ook tijd hebt.

Ik ken dat wel.

Wat ik vermeld doe hier honderden mensen.

Als die mensen kunnen dan kan jij dat ook.

Gewoon regel voor regel lezen en dan gaat het heel gemakkelijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, Passer zei:

1. ga naar je Start-knop (links onderaan je scherm) en klik er rèchts op

2. je krijgt een hele lijst en daarin staat ofwel Windows Powershell (admin) bij ofwel opdrachtprompt als administrator

   Klik daar gewoon (links dus) op

Bovenstaande 2 regels van Passer gelden voor Windows 10, maar niet voor Windows 7...

KONIJNTJE heeft zijn vraag gesteld in het forumonderdeel Windows 7. Ik ga er dus vanuit dat hij (of zij?) Windows 7 als besturingssysteem gebruikt.

Het lijkt erop dat hij moeite heeft om de opdrachtprompt te vinden in Windows 7. Dat gaat anders dan bij Windows 10.

Hieronder geef ik een manier om de opdrachtprompt als administrator te openen in Windows 7:

 

  1. Klik op Start: start
  2. Klik op Alle programma’s
  3. Klik op Bureau-accessoires
  4. Klik vervolgens met de rechter muisknop op Opdrachtprompt
  5. Kies dan Als administrator uitvoeren.

En wanneer je de opdrachtprompt als administrator geopend hebt, kun je de rest van de instructies uitvoeren, zoals die door Passer en stegisoft beschreven zijn.

 

Succes!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.