Ga naar inhoud

Dubbele chrome pagina


Ine6

Aanbevolen berichten

WOW zeg kan men dat dan niet laten weten dat dit een google chrome update is zucht

 

En ik wist wel dat het kruisje nieuw tabblad is hoor dat zei ik de hele tijd dat de tweede pagina die mee open ging plots vanuit het niets een nieuw tabblad was

Maar omdat dit plots gebeurde, zonder dat ik het wist dat het ging om een update dacht ik dat er iets fout was 

 

Nu fijn dat ik dan niet verder naar een oplossing moet zoeken al vind ik deze nieuwe update functie wel niet oké ik zal er wel mee leren leven dat er daar altijd een extra tabblad staat, persoonlijk vind ik dat nergens goed voor, en ook niet handig maar misschien vinden andere mensen dat wel. 

 

In ieder geval ik ben blij dat het zoeken naar een oplossing die er uiteindelijk geen hoefde te zijn voorbij is

T zou wel leuk zijn als google chrome in het vervolg melding geeft van zulke veranderingen zodat ik niet moet denken zoals nu dat het om een fout @ probleem ging

 

Enfin dan iedereen voor zijn hulp en vooral aan Clarkie - tien dubbele duimen op 

groetjes

xxx

 

PS: dan kan dit topic eindelijk dicht hé 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.