Ga naar inhoud

Dubbele chrome pagina


Ine6

Aanbevolen berichten

Google is een bedrijf dat heel veel producten heeft gemaakt. Onder andere een browser (Google Chrome) en een zoekmachine (Google). Je kunt de zoekmachine van Google in iedere browser gebruiken, dus zowel in Chrome, als in Internet Explorer, Firefox of Opera.

 

In feite wil jij graag de zoekpagina van Google als startpagina in je browser. Met Chrome heb jij nu problemen, maar je kunt ook in andere browsers Google instellen als startpagina.

Hoe je dat doet wordt hier uitgelegd voor verschillende browsers: https://support.google.com/websearch/answer/463

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Ine6 zei:

Ik heb wel een map met first run - maar die is volgens mij nu leeg - er staat alvast 0 kb achter

en ik had ook al geprobeerd om de hele map van chrome plus google te verwijderen maar ook dit maakt geen verschil met betrekking tot het probleem

Het bestand first run is inderdaad 0 kb.

Als je de ganse map van chrome en google hebt verwijderd uit de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local, is ook het bestand first run verwijderd.

Alleen jammer dat het niet heeft geholpen.

 

En zoals porrelaar zegt: google kan je gebruiken met elke browser.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar  DIT ===> https://support.google.com/websearch/answer/463  

lost mijn probleem niet op

het gaat me niet om de browser wel om het probleem van de browser dat ik eerst niet had en nu dus niet opgelost raakt

 

enkel wanneer het echt niet gaat gaan - en zo ziet het er naar uit - ga ik chrome helemaal verwijderen en andere browser kiezen - al vrees ik er voor dat het probleem dan opgelost zal zijn maar ja dat zal ik dan morgen of later ontdekken voorlopig blijf ik nog even door zoeken naar een oplossing voor het open gaan van dubbele chrome pagina waarvan 1 nieuw tabblad heet die als je ze toe doet meteen alles sluit en omgekeerd

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZUCHT ik wordt er stapel gek van

nu wilde ik firefox nemen

maar dat gaat niet en weet niet waarom

ik klik op downloaden - chrome verwijderd

maar er gebeurd niets als ik op downloaden klik voor firefox meermaals geprobeerd

echt raar

zodoende dan maar terug chrome instal gedaan

zodat ik terug bij af ben

en eigenlijk nog nergens sta sinds ik hier mijn probleem ben beginnen melden

nu weet ik helemaal niet meer wat te doen

mogelijk is dan de enige oplossing leren leven met dubbele openstaande pagina

waarbij ik dan van hot naar her moet klikken want op de ene open staande pagina kan ik niet aan mijn links en op de andere niet zoeken enz

zucht

wat een gedoe zeg terwijl als ik anders een computer probleem heb het altijd meteen opgelost is 

als iemand nog iets weet?

sorry dat het hier blijft duren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ine6 zei:

PS

ik ben nu niet meer online tot morgen - zondag 

ik hoop dat er tegen dan nog 1 oplossing uit de bus komt

en zo niet dat ook iemand me kan vertellen waarom firefox niet te downloaden is - ik bedoel ik klik downloaden en er gebeurd niets !!??

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21/9/2018 om 13:21, Ine6 zei:

Hier twee screenshots misschien is mijn probleem dan nog duidelijker ?

 

 

 

1.jpg

twee deze wil ik niet.jpg

In je beginpost heb je vermeld dat Google Chrome sinds enkele dagen opstart met 2 tabbladen. Wil je de tweede pagina sluiten wordt Google Chrome afgesloten.....met andere woorden als Google Chrome actief is zouden er minstens twee tabbladen zichtbaar moeten zijn.

 

Echter in je eerste afbeelding is er maar 1 tabblad aanwezig. Hoe verklaar je dat???

 

Verder is er ook geen controle op malware gebeurd door de experts, misschien toch maar eens laten uitvoeren. Kwestie van uit te sluiten.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

BESTE van hier boven

 

Op foto 1 zie je wel twee pagina's hoor. 

De tweede pagina  PLAKT ACHTER de eerste pagina

en die zie je pas open op foto twee

omdat ik wilde tonen dat de twee pagina's bijna idem zijn 

er blijven nu op vandaag nog steeds twee pagina's open gaan

 

en je schrijft:

Verder is er ook geen controle op malware gebeurd door de experts, misschien toch maar eens laten uitvoeren. Kwestie van uit te sluiten.

 

Tja, inderdaad niemand heeft daar hier iets over gezegd. Heb zelf enkel mijn eigen virus scan al laten rollen zonder resultaat en ook chrome en google laten zoeken naar fouten problemen virussen enz.... ook zonder resultaat. Dus of meer nog nut heeft weet ik niet. Ik wacht wel af wat men hier nog verder aanraad.

 

Voorlopig heb ik het opgegeven om zelf een oplossing te zoeken, er zijn al tal van dingen gebeurd, zoals iedereen hier al in deze post kan lezen, en wat nu, ik heb geen idee.

ik wacht af......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is bij jouw helemaal geen tweede tabblad geopend met een internetpagina, dit is standaard zo. Er is helemaal niks mee.

Je vermeld het kruisje.....dat is niet pagina 2 maar een een plusje om een tweede tabblad te openen.

Klik je er op dan pas krijg je een tweede tabblad waarin wat mogelijkheden zijn.

 

2018-09-23_13h51_49.png.b98c34a5e466f2daabae5078f3a45f4a.png

 

Bij mij ziet het er zo uit, net zoals bij jouw dus.

 

2018-09-23_13h51_04.png.62aaf5c6fba4eb2873efb3b4712fc10d.png

 

ga dan maar eens met de muis op het plusje staan dan krijg je info....namelijk dat klikken op het plusje Nieuw tabblad bekent. 

 

2018-09-23_13h52_49.png.394a468ea7167619a9748f9ffb231e7f.png

 

Via die methode kan ik meerdere tabbladen maken, dus ik kan meerdere internetpagina's in Google chrome plaatsen.

Hieronder heb ik er 3 geopend door telkens het plusje te gebruiken. Zie je ook dat op het einde telkens die + blijft staan.

 

2018-09-23_13h53_53.png.2838f505a3e4c20340f615a724cf4edd.png

 

Trouwens het tabblad ziet er bij mij zo uit:

 

2018-09-23_13h57_08.thumb.png.ac9e05d9bda524e7330bbd1ad6ad18ea.png

 

Recent is de vormgeving van Google Chrome aangepast bij een Update, momenteel is onderstaande versie de meest recente. 2018-09-23_14h04_17.png.f4f10292921c192cb0657a927f067315.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

In mijn vorig bericht (bekijk dat eerst) heb je gezien hoe het in Google Chrome is.

 

Zo ziet het er uit in Firefox, het zelfde dus.

 

2018-09-23_14h08_17.png.e03bd1b947d54fd5898ebed9f0e91b26.png

 

2018-09-23_14h08_25.thumb.png.88fe82c7168b383d00c99cd776ea1c13.png

 

 

In Internet explorer, is het geen plus teken maar onderstaande.

 

2018-09-23_14h11_58.png.9e03a7a324e3fa15427194cc1b80541f.png

 

Klik je er op zie je onderstaande. zie je ook dat het Icoon altijd op het einde aanwezig blijft?

 

2018-09-23_14h12_29.png.4c1f4b0af16d0bbb843c91b89be17448.png

 

 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.