Ga naar inhoud

Beperkt internet


Impala

Aanbevolen berichten

Ik heb de Connection Manager inderdaad van dezelfde pagina gedownload en geïnstalleerd, maar bij het opstarten bleef ie hangen en startte niet op.
Na 5 min de pc terug moeten opstarten vermits ik het opstarten van de Connection Manager niet kon beëindigen met taakbeheer.

Ergens heb ik gelezen op een HP pagina dat er met Win 8 geen Connection Manager meer aanwezig was op HP toestellen.

Wat de firewall betreft, de virusscanner en firewall van zowel Bullguard en Microsoft uitgeschakeld geeft nog altijd een beperkte verbinding. 

Grts.

Impala.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Framework niet geïnstalleerd, vandaar waarschijnlijk dat het niet kon opstarten. Alsnog doen?

De (gedownloade) app inSSider kan niet worden uitgevoerd op uw pc. Heb dan een compatibele versie gezocht en gevonden.

Helaas vraagt de app bij het installeren "Please connect to the internet and click ok to conitnue". En daar wringt nu net het schoentje.

Heb de laptop bij de buren getest zonder resultaat.

Ga de software van de router nu eens opnieuw installeren, (Telenet heeft het zelf ook al eerder gedaan).

Vraag: Ik zag de app Netspot op wifi troubleshooting, ik vermoed dat ook daar eerst wifi verbinding voor nodig is.

Grts.

Impala.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, stegisoft zei:

 

Iets houd internet tegen.

Dat kan firewall, antivirus enz. zijn. 

 

 

Gevonden! Inderdaad, iets hield mijn internet tegen. Dit was de gouden tip! 

Windscribe Vpn maakte in de achtergrond automatisch verbinding, zonder dat ik dat wist,. Ook het pictogram dat de vpn verbinding actief was, was nergens zichtbaar...

Voorheen moest ik verbinden met Windscribe en afsluiten altijd manueel doen (afsluiten heb ik mss niet correct gedaan op de laatste dag van onze vakantie in het buitenland).

Blijkbaar werd die verbinding nadien standaard opgestart (heb ik nu gezien bij taakbeheer - opstarten).

Ik heb Windscribe wederom opgestart en zag meteen dat er geprobeerd werd om verbinding te maken.

Uiteindelijk kwam die verbinding tot stand, daarna Windscribe normaal afgesloten en opnieuw verbinding gemaakt, met succes.

Ga nu de laptop eens terug opstarten, maar ik vermoed dat het probleem opgelost is.

Hierbij horen welgemeende excuses en dankbaarheid aan iedereen die mee zocht naar een oplossing, vooral stegisoft, voor jouw vastberadenheid, heel erg bedankt!

Met vriendelijke groet,

Impala.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.