Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Tot voor kort kon ik mijn favorieten van Edge exporteren naar een html-file die op de ūüėĄschijf staat.

Ik gebruik W10 en na de laatste update van Edge in juni 2020 wordt de optie importeren/exporteren bij de instellingen van Edge niet meer aangeboden.

Ik gebruik nu Edge versie 83.0.478.61 (64 bits).

Hoe kan ik van mijn favorieten in Edge nu een backup maken als exporteren naar een html-file niet meer kan?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat moet nog steeds lukken. Misschien is de mogelijkheid voor jou een beetje verborgen:

Open Edge

Klik rechtsboven op de knop met de 3 puntjes.

Klik op Favorieten > Favorieten beheren

Rechts van Map toevoegen zie je weer een knop met 3 puntjes:

5f05d80f7a908-Ashampoo_Snap_2020.07.08_1

Klik op die knop. In het menu dat dan uitklapt, klik je op Favorieten exporteren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      40.130
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Vincent Steenhuis
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door francesco H
      Ik heb een nieuwe computer HP probook met windows 10. in zowel edge als firexfox zie ik over diverse iconen en andere delen in de browser een wit kruis. Ook de webcam geeft bij het maken van foto's een heel verknipt beeld. iemand enig idee wat dit veroorzaakt en hoe het te verhelpen is?  als voor beeld volgende foto.  Als ik film met de webcam geeft ie wel goed beeld. ik hoop dat iemand een tip heeft.

• Door Hannelore Peeters
      hallo allemaal, 

Ik heb een kaartje ontworpen in illustrater voor een huwelijk. 
      Het is met een jpg foto erin verwerkt.  Alles gaat goed tot ik het wil exporteren en in het uiteindelijke bestand is de foto minder scherp als hij daadwerkelijk is. 
      Ik heb me al rot gezocht naar een oplossing maar voorlopig zit ik vast. 
      Iemand die mij kan helpen ?
    • Door Albert134
      Met enige tegenzin gebruik ik in Windows 10 de browser Edge. Er wordt je ongevraagd te veel opgedrongen.
      Het zij zo, maar Edge is ook een lastige browser om instellingen te wijzigen.
      Ik heb een probleem dat ik mijn (vele) favorieten, die in een stuk of 30 categorie√ęn zijn gegroepeerd, niet kan wijzigen.
      Ik wil ze ten eerste in een categorie in alfabetische volgorde hebben. Dat zou moeten kunnen door een item te slepen naar de juiste plek in de reeks.
      Helaas werkt slepen niet: niet met linker of rechter muisknop. Ook het wijzigen van de naam van een opgeslagen favoriet is niet mogelijk.
      Ik heb ook geprobeerd een favoriet te deleten, maar ook dat is niet mogelijk: niet met de deleteknop van het toetsenbord en ook niet via een optie van de rechtermuisknop.

Wat doe ik fout en waar moet ik een instelling wijzigen om het geheel correct werkend te krijgen?

• Door houseofharriet
      Beste PC Help Forumleden,
      Sinds een paar dagen kan ik niet meer in www.facebook, www.twitter.com, www. etsy.com, en veel andere websites, er verschijnen  berichten  dat de verbinding onveilig zou zijn. ( zie bijlages )
      Wie kan mij helpen?
      Alvast vriendelijk dank,
      Harriet

• Door MARCMENGER
      heb onlangs windows 10 op mijn computer staan,werkt goed! maar nu na 2 weken ,start ik vandaag zoals elke dag mijn computer op en zie dat,microsoft edge is verdwenen ,ook in startmenu niks meer ,de koppeling op scherm vb. hln.be werkt dan ook niet meer,heb even  bezig geweest en een bestand gevonden van edge maar dat start niet,kan u mijn  helpen aub??,alvast bedankt  marc wouters
√ó
√ó
  • Nieuwe aanmaken...