Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!


Liesbeth*

Mijn email werkt niet goed.

    Aanbevolen berichten

    Ik kreeg een mail dat ik gefilmd zou zijn bij het kijken van een pornosite LOL.

    Maar niks op uit gedaan en de mail weg gegooid, maar sindsdien vertoon mijn email fouten en is bijzonder traag.

    Ook krijg ik een foutmelding zoals op de screens is te zien, de andere 2 mails werken wel goed.

    Met security gescant ook met malware en met ADW levert dus niks op dan een PUP Legalicy of zoiets.

     

     

    ScreenShot005.jpg

    ScreenShot004.jpg

    aangepast door Liesbeth*

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Prima dat je die nepmail hebt weggegooid zonder er verder iets mee te doen. Daarna kreeg je problemen, schrijf je. Maar die problemen hoeven niets te maken te hebben met die nepmail. De problemen ontstonden daarna, maar niet per se daarom. Bij een temporeel verband wordt vaak direct gedacht aan een causaal verband. Heel menselijk, maar dat hoeft niet waar te zijn.

     

    Je lijkt 3 e-mailaccounts opgenomen te hebben in Windows Live Mail. Met een daarvan heb je nu problemen en dat lijkt je e-mailaccount van Ziggo te zijn.

    In de tweede foutmelding staat: "Het downloaden van kopteksten voor de map Concepten is niet voltooid."

     

    Sluit je e-mailprogramma en ga met je browser naar webmail van Ziggo. Dat is deze website: https://mail.ziggo.nl/appsuite/

    Log daar in met e-mailadres en wachtwoord van Ziggo Mail.

    Kijk of er iets zit in de map Concepten. Zo ja, maak die map leeg. Gooi alles weg wat erin zit.

    Controleer daar ook je mail in Postvak IN.

     

    Open daarna Windows Live Mail en kijk of hiermee het probleem is opgelost.

     

    Probleem nog niet opgelost? Controleer dan in Windows Live Mail de serverinstellingen voor je Ziggo account: https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/serverinstellingen/

    Jij gebruikt IMAP voor Ziggo. Dus controleer de inkomende en uitgaande serverinstellingen voor IMAP.

    Was alles correct ingesteld?

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

  • Topicstarter
  •    11

    De foutmelding krijg ik gelukkig niet meer nu.

    Zag daar mail in de map zitten die ik via windows live mail niet zag over bankpassen van banken die we niet eens hebben.

    Daar dus alles gewoon geleegd en alle andere mappen ook dank jullie wel maar weer.

    Deel dit bericht


    Link naar bericht
    Delen op andere sites

    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.