Ga naar inhoud

Microsoft account


Bammens

Aanbevolen berichten

Hallo,

De laptop van mijn vrouw is opnieuw geïnstalleerd. Nu krijgt ze bij het opstarten telkens een melding dat er iets mis is met de Microsoft account. Als ik bij Configuratie kijk zie ik dat mijn gebruikersaccount als Administrator wordt weergegeven + mijn gmail adres. Ik begrijp niet hoe mijn account op de laptop van mijn vrouw wordt weergegeven als Administrator.

Wat moet ik doen om op de laptop van mijn vrouw deze account te wijzigen, zodat zij op haar eigen laptop als Administrator vermeld wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet je nog activeren.

Klik links onderaan op vergrootglas en dan typ je act

Klik dan op activeren en daar kan je dat doen.

Je hebt totaal geen Microsoft account nodig hoor.

Dat is iets wat Microsoft altijd zal doen.

Je kan perfect lokaal account hebben.

 

Nota: op ieder pc of laptop moet 1 gebruiker administrator zijn anders kan je niks doen met iets wijzigen in Windows.

Configuratiescherm / gebruikersaccount kan je dat zien.

 

Nota: waarom had jij geen Windows 10 geïnstalleerd want Windows 8 en 8.1 is anders dan andere Windows want ook de Bios speel mee terwijl dat niet zo is.

 

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bericht en ook deze heb ik verstuurd met mijn eigen computer. De laptop van mijn vrouw draait onder Windows 10

Als ik op het vergrootglas klik en dan act type, dan zie ik: "Geen resultaten gevonden voor 'act'.

Maar als die hele Microsoft account niet belangrijk is, dan kan ik hem toch weghalen. Hoe doe ik dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Dasle sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.