Ga naar inhoud

Gmail account in Outlook 365 02


carambole

Aanbevolen berichten

Al 2 maand krijg ik die mail van Outlook , ik had 't al bij ongewenst gezet maar blijft bijna elke dag terugkomen die mail.

En vandaag pas in orde gekomen . Naar Outlook live com gaan , inloggen .  Die koppige mail was daar ook en de aanwijzingen matchen met die Outlook live com . Doe de stappen van de mail  (gmail etc) dan pas verschijnt onderaan Opslaan of Toestaan.

Al die linken heb ik al 10 x gevolgd, nooit in orde gekregen. En wellicht de echte weg, voor .be toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@carambole Het is een onduidelijk verhaal...

 

12 uren geleden, carambole zei:

Al 2 maand krijg ik die mail van Outlook , ik had 't al bij ongewenst gezet maar blijft bijna elke dag terugkomen die mail.

Wat voor mail was dat dan? Waar ging die e-mail over?

 

En wat is het probleem waar jij nu nog mee worstelt?

Jouw vraag had jij geplaatst in dit topic van djdanvan: https://www.pc-helpforum.be/topic/71182-gmail-account-in-outlook-365/

 

Wil jij precies hetzelfde bereiken als djdanvan, namelijk je Gmail account opnemen in Outlook 365 (onderdeel van Microsoft Office 265)?

Of wil je wat anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.