Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik kan mij op mijn pc niet meer aanmelden voor gmail met google chrome als browser. Dit lukt wel als ik firefox gebruik en ook probleemloos op mijn andere apparaten. Ik heb van alles geprobeerd, bijvoorbeeld chrome gedeïnstalleerd en daarna opnieuw geïnstalleerd. Voor mij is dit een raadsel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Welkom op PC Helpforum

• Leden statistieken

• Aantal leden
      39.928
    • Meeste online
      1.765

Nieuwste lid
    Claudine De Wispelaere
    Registratiedatum
  • Gerelateerde inhoud

• Door FlowerPower22
      Mijn laptop beschikt over windows 10.
      Nu speelde ik vroeger veel pc spellen en mijn huidige laptop heeft zelf geen cd rom ingang meer dus ik dacht, dan download en speel ik andere spellen via steam.
      Nu heb ik een demo van World of zoo gedownload maar als ik de demo wil openen krijg ik deze foutmelding:
      "Failed to initialize the rendering engine, the game will now exit." en het is een Fatal Error zoals er boven staat. Ik heb mijn laptop een aantal keer opnieuw opgestart en Steam verwijdert en weer opnieuw gedownload. Maar helaas werkt het nog niet..

Ik heb me rot gezocht op het internet om naar een oplossing te zoeken maar ik ben ten einde raad..
      Ik hoop dat iemand een oplossing heeft!
    • Door djdanvan
      Aan de experten en gebruikers van het e-mail programma van Google (G-mail)

Ik gebruik een G-mail adres bij een (ouderen?) vereniging waar ik verschillende info, gegevens, formulieren rond stuur naar de leden toe.
      Als de leden iets moeten antwoorden of een e-mail versturen gebruiken ze natuurlijk liefst de gemakkelijkste weg en dat is op de knop "beantwoorden" invullen en verzenden.
      Dat is wel niet de bedoeling, want zo krijg ik honderden nuttige en veel onbruikbare e-mails in mijn Postvak in binnen.
      Graag zou ik de functie Beantwoorden of doorsturen in het G-mail account kunnen uitschakelen of blokkeren.
      Kan dit en hoe?
      Dank u
      Groeten djdanvan
    • Door dreivilo47
      Omdat het dinsdag 12-05-2020 Patch Tuesday was, voerde ik vandaag de Windows Update uit.
      Resultaat: 1 installatiefout (0x800f080a voor KB4556799) en de rest gaat niet verder.  Zie screenshot.

Daarna heb ik de probleemoplosser uitgevoerd voor Windows 10: Start, Instellingen, Bijwerken en beveiliging, Problemen oplossen, Windows Update, Probleemoplosser uitvoeren
      Resultaat: Het probleem kan niet met Probleemoplossing worden vastgesteld.

Hoe kan ik dit oplossen?  Alvast op voorhand bedankt voor uw tijd en moeite.

• Door pol55
      Laptop w10 : Van alle mogelijke meldingen krijg ik een bericht in het meldingsvenster rechts onder op het bureelblad, behalve van mails van gmail. Heb alles reeds geprobeerd....geen resultaat. Op mijn smartphone en tablet is dit ok. hoe zou dit komen. Wat zie ik over het hoofd .Zie bijlage's

• Door Ron88
      De pc van mijn vrouw, een HP Pavilion 590-p0920nd , blijft ineens hangen in rebooten.
      In de bijlage de verschillende stappen.
      Na dit proces sluit de pc af om vervolgens weer met luid piepen opnieuw te beginnen. 
      De pc is 5 maanden oud.
      Is dit met jullie hulp op te lossen?

• Nieuwe aanmaken...