Ga naar inhoud

Blijkbaar is er een netwerk probeem.


joristi

Aanbevolen berichten

sinds deze zomer 17 juli heb ik een nieuwe modem een BBOX3 , de oude, bbox2, was niet bruikbaar voor zonnepanelen.

Er is geen probleem geweest met dreamboxedit op mijn oude pc tot ongeveer eind november. Er moet ergens een update geweest zijn van windows10 en de moeilijkheden begonnen. Heb ik nog een vraag gemist? Hopelijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De juiste benaming van de modem is B-BOX 3V+. En raar maar waar, met 192.168.1.1 + wachtwoord, ben ik nu wel verder geraakt. In het wachtwoord is een karakter dat moeilijk te ontcijferen is en ik heb enkele pogingen achter de rug en het is geslaagd. Het lampje op de modem: DECT & WPS is "uit" na een paar minuten gepinkt te hebben. Volgens wat ik lees is """dat""" niet ok. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo,

O ja, ik wil zoiets graag doen en zonder de mensen te laten stikken...

Ik heb op aanraden van iemand op een ander forum een terugkeer naar fabrieksinstellingen gedaan.

Hij had er bij vermeld dat het misschien wel nodig zou zijn om dit verschillende keren te doen als het niet lukte want, en dat is juist, de fabrieksinstellingen kunnen ook nog variëren.

En na enkele keren was het OK.

Aan allen die mee gezocht hebben naar een oplossing...bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is helemaal niet opgelost.

Je hebt alles opnieuw terug gezet naar fabriek instellingen.

Zoiets noem ik nooit een oplossing maar dat is iets wat iedereen kan doen.

Zelf zou ik zoeken naar de probleem want als je opnieuw dat probleem gaat krijgen?

Opnieuw naar fabriek instellingen?

 

Spijtig genoeg antwoord jij niet op vragen hier.

Op die manier kunnen we nooit helpen.

Dus gaat je zonder ons te zeggen naar een andere forum om gewoon terug naar fabriek instelling te brengen.

Zoiets kunnen we ook zeggen maar dan moeten we bij iedereen zo zeggen?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.