Ga naar inhoud

Gmail komt niet meer binnen , maar wel op smartphone


bernard

Aanbevolen berichten

Mijn buurman ( 86 jaar ) krijgt sinds vandaag  geen gmail meer binnen op zijn computer , maar wel op de smartphone .

Ik heb hem al vaker een beetje geholpen , want pc help vind hij allemaal wat lastig ,

En daarom ben ik af en toe zijn ,, helpie ,,

Maar dit zie ik ook niet zo .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zijn smartphone heeft je buurman geen problemen. Daarop kan hij zijn mail van Gmail lezen.

Daarom concentreren we ons op zijn computer.

Je zult weer naar de buurman moeten gaan en hem de volgende vragen stellen:

1. Krijgt hij een foutmelding te zien wanneer hij de mail van Gmail probeert te bekijken op zijn computer? Zo ja, hoe luidt die foutmelding exact? Schrijf de foutmelding op en meld die in een volgende reactie.

2. Hoe bekijkt hij altijd de mail van Gmail op zijn computer? Bekijkt hij de mail van Gmail via een browser? Zo ja, welke browser: Internet Explorer, Edge, Firefox, Chrome? Of is zijn Gmail account opgenomen in een e-mailprogramma? Zo ja, welk e-mailprogramma: de app Mail van Windows 10, of Windows Live Mail of Thunderbird of Outlook (onderdeel van Microsoft Office)?

 

Je moet dus even bij hem meekijken wat hij doet om zijn mail van Gmail te bekijken.

Het antwoord op bovenstaande vragen is nodig om jullie verder te kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg zojuist van de buurman te horen , dat hij zijn  g mail weer op orde had .

Op de vraag hoe kan dat , vertelde hij dat hij zijn ex schoonzoon had gebeld , die vroeger ook altijd van uit huis zijn computer onderhield 

En die had het weer in orde gemaakt .

Ok , goeie les voor de volgende keer toch ?

 

Dus wil ik jullie bedanken voor deze actie , en hij mag dus op slot .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.