Ga naar inhoud

Naam ingeven MP3


mv78160

Aanbevolen berichten

Hallo helpforum,

bij het rippen van bepaalde CDs krijg ik geen naam en titel te zien maar track ...

als ik dan rechts klik op eigenschappen en de naam en titel ingeef bij algemeen dan verdwijnt de naam van deze track na het opnieuw aanzetten van de PC.

Er blijft dan alleen nog de titel over. Als ik dan dit weer opnieuw ingeef blijft het wel staan.

Dit is een beetje vervelend daar het zowiezo al veel tijd kost en ik iedere keer de handeling 2x moet doen.

Hoe krijg ik dit op orde zodat volgende keer ik naam en titel ingeef dit ook blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

VErmits Kweezie nog zeker de ganse week zonder internet zit wegens werken in de straat, doe ik een poging.

 

Een workaround: download Exact Audiocopy (<klik!)  eventueel eens en probeer het daarmee.

En anders is dit misschien een oplossing: een herstelpunt terugzetten van vòòr het ogenblik dat 'hij het had' - dit indien het vroeger dus wel goed ging...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.