Ga naar inhoud

Windows 10 back-up geeft foutmeldingen


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

5 minuten geleden, mvmalssen zei:

Word stond toch in de map "Data" en nog niet in een van de mappen die voor het back-uppen zijn.

Dat zou u moeten weten waar die stond. Ik vroeg je eerder het volgende:

42 minuten geleden, droske zei:

Het is me niet duidelijk waar je bent gaan opruimen. In de map Downloads? in de map data op je C schijf?

Daar geef je het volgende antwoord op:

39 minuten geleden, mvmalssen zei:

Nee, die mappen die voor het back-up zijn voorbestemd. (Afbeeldingen, Documenten enz.)

Die had ik nooit eens nagekeken. 

En nu zeg je dat die map Word in de map Data op je C schijf stond.

Blijkbaar weet je het zelf niet meer?

 

Maar typ in "Windows zoeken" (Zie vergrootglas icoontje naast START) eens het woord Word. En kijk dan in de zoekresultaten eens onder mappen of daar de map Word gevonden is. Zo ja, klik er op om er naartoe te gaan. Hopelijk heb je geen honderd mappen met de naam Word. ;)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het schiet me nu ook te binnen dat je ook nog een map met naam Margret onder je account staan hebt.

Die hoort daar ook niet thuis. De inhoud daarvan hoort ook ondergebracht te worden in één of meerdere van je persoonlijke mappen die in je FreeFileSync instellingen zijn opgenomen.

Let er a.u.b. op dat je in de toekomst enkel nog data opslaat in de mappen die in FreeFileSync zijn opgenomen. Het is gewoon een kwestie van logisch denken hé.

Windows heeft speciaal voor u mappen gemaakt om je data in op te slaan en toch ga je elders nog data opslaan, dat begrijp ik niet goed. Maar uit ervaring weet ik dat je hiermee niet alleen bent, verre van zelfs. hopelijk gaat er bij de anonieme lezers een lichtje branden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk morgen, met een fris hoofd, alles nog eens rustig na of je met je bestanden en mappen rond bent en voer dan een synchronisatie uit zodat je back-ups zijn bijgewerkt.

Je zult ook dan weer een waarschuwing krijgen dat de verschillen tussen de bron en het doel her en der abnormaal groot zijn, maar je weet nu waarom hé. Die waarschuwing mag je dus naast je neerleggen.

 

slaapwel.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk is alles in orde.

 

Zoals je wel weet heb ik HIER (<<klik) ook nog een beknopte handleiding geplaatst. Die handelt enkele over het synchroniseren. Beschouw het als een soort naslagwerk dat je eens snel kunt raadplegen als je wat onzeker zou zijn wanneer je wil gaan synchroniseren.

Zoals ik eerder al benadrukt heb, doe het regelmatig.

 

Als je verder geen vragen meer hebt, geef dan een seintje zodat we dit onderwerp afsluiten.

aangepast door droske
Link hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.