Ga naar inhoud

Windows 10 back-up geeft foutmeldingen


Gast

Aanbevolen berichten

39 minuten geleden, mvmalssen zei:

Als ik naar jou voorbeeld kijk, ziet het bij mij toch iets anders uit nl.

image.png.5bd0d4ad6d40ba746f6791dcf8e405d3.png

 

Bij punt 4 van de instellingen heb ik nog FreeFileSync back-up daartussen staan.

Goed opgemerkt!

Ik heb in mijn test blijkbaar niet helemaal dezelfde mappenstructuur ingesteld dan bij u, wat wel mijn bedoeling was.

 

Maar zoals u in de afbeelding toont is dat de juiste locatie voor het toewijzen van de FreeFileSync prullenbak.

 

Als je klaar bent met de instellingen dan laat je me de gevraagde afbeeldingen maar even zien ter controle alvorens je een eerste Synchronisatie uitvoert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dat ziet er goed uit.

Voer nu maar een synchronisatie uit. Dus gewoon op de knop Synchroniseren klikken.

 

21 uren geleden, droske zei:

Een opmerkzame Calvus heeft enkele foutjes ontdekt in DEZE handleiding. Bedankt Calvus voor de tip.

Bij nazicht blijken deze tot stand te zijn gekomen bij het bijwerken van een eerdere versie van deze handleiding.

 

Alvorens hier met nieuwe instructies te komen voor Margret ga ik eerst die handleiding aanpassen.

Voor de handleiding klik je dus op de onderlijnde DEZE in bovenstaande QUOTE

19 uren geleden, droske zei:

De handleiding van FreeFileSync is aangepast op de pagina's 18,19,20,21,22 en 25.

En daar is ook nog pagina 29 bij gekomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, op Negeren klikken.

 

Ik denk dat je de verborgen bestanden en mappen nog zichtbaar hebt staan. Standaard horen die onzichtbaar te zijn.

 

Maar druk maar op negeren.

 

 

Na de synchronisatie doe je het volgende:

 Verborgen bestanden en mappen terug onzichtbaar maken.

Voor Windows 8.1 en Windows 10, Open de verkenner. Klik in de menubalk op “Beeld” > “Opties” en dan op “Map- en zoekopties wijzigen”

Selecteer de tab “Weergave”.
Plaats een vinkje bij “Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen (aanbevolen)”.

Scroll nu naar beneden naar het gele mapje “Verborgen bestanden en mappen”
Selecteer (groen puntje plaatsen bij)  “Verborgen bestanden en mappen (of stations) niet weergeven”.
Klik achtereenvolgens op “Toepassen” en op “OK.”

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.