Ga naar inhoud

Windows 10 back-up geeft foutmeldingen


Gast

Aanbevolen berichten

  • Reacties 90
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ja, inderdaad.

Probeer er in de toekomst aan te denken dat je vooraf ALLE toepassingen sluit behalve FreeFileSync zelf. Staat ook in de handleiding en enkele posts hoger in dit topic.

 

Synchroniseer dus nog maar eens.

 

Kijk nadien eens in je back-up mapjes van FreeFileSync. Daar zou alles hetzelfde moeten staan dan in diezelfde mappen op je pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke waarschuwingen heb je gehad?

Waarschijnlijk werd je gewaarschuwd dat er een groot verschil was tussen de inhoud van de mappen op je computer en deze op je externe harde schijf. Dat is zeker bij een eerste synchronisatie logisch hé, want dan zijn je back-up mappen nog leeg. Dat kan zich later ook nog voordoen als je bv een zeer groot aantal foto's op je pc hebt toegevoegd of verwijderd. Die waarschuwing dient ervoor om even je aandacht te trekken zodat je eens kunt nadenken of dat wel kan kloppen.

Als FreeFileSync geopend is dan hoef je maar op F4 te drukken om onderaan in je scherm een overzicht van alle waarschuwingen en foutmeldingen te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat uitroepteken staat bij de koppeling naar je instellingen en wijst er op dat je bet de instellingen nog eens opslaat. dat doe je door op het icoontje Opslaan te klikken. dat staat derde in de rij net boven dat uitroepteken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo droske,

 

Betekend dit nu, dat wij klaar zijn?

Dus nu verder met de aanvulling van je handleiding?

 

Ik heb straks de handleiding bekeken en zag er geen verschillen met de eerder gedownloade versie.

 

Voordat wij nu definitief afsluiten heb ik nog een vraag:

Ik heb op mijn C-schijf een map "Data" staan:

Hierin heb ik allemaal Supmappen van bijv. Word, Excel en natuurlijk Foto''s.

Deze zou ik ook heel graag in het back-up willen hebben.

 

Groetjes

Margret

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.