Ga naar inhoud

Bijlagen niet te zien en/of te openen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb een bestand kunnen maken in die groep, is gelukt. Maar als ik dit opzoek in het adresboek om een mail te versturen zie ik daar 4 keer uitnodigingen in. Dat is toch vreemd, is ook vetjes gedrukt.

Zou dat komen doordat ik dit niet in één keer heb gedaan, lijst aanvullen wil ik zeggen, en welke is dan de goede.

Ik moet nu adressen aanvullen in die groep door ze te typen (vele zijn nieuw en kan ze niet uit mijn bestaande adresboek halen). Die nieuwe komen zelfs ook in mijn adresboek terecht en dus ook in de groep uitnodigingen. Ik verwijder die erna in mijn gewoon adresboek en dit lukt blijkbaar, ze blijven staan in de groep. Maar is er geen mogelijkheid deze adressen "uit te zuigen" uit mijn acces-bestand waar ze in staan, zo zou ik niet meer moeten intypen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Baert Patric zei:

Ik heb een bestand kunnen maken in die groep, is gelukt.

Een groep contactpersonen is een groep, en geen bestand.

 

27 minuten geleden, Baert Patric zei:

Maar als ik dit opzoek in het adresboek om een mail te versturen zie ik daar 4 keer uitnodigingen in.

Het lijkt er voor mij op dat je de groep met de naam Uitnodigingen 4 keer hebt aangemaakt. Bekijk de inhoud van die 4 groepen. Behoud alleen de groep waar alle leden in staan. De andere groepen kun je dan verwijderen. Dat doe je door met de rechter muisknop te klikken op een overbodige groep en dan in het contextmenu op Verwijderen te klikken

Als ik een groep aanmaak, dan zorg ik er eerst voor dat alle leden van die toekomstige groep in mijn adresboek staan. Daarna is het immers erg makkelijk om die mensen als lid van de nieuwe groep te selecteren uit het adresboek. Nadat de groep is aangemaakt, laat ik de afzonderlijke leden ook in mijn adresboek staan. Ze staan mij niet in de weg.

 

37 minuten geleden, Baert Patric zei:

is ook vetjes gedrukt.

De namen van groepen zijn altijd vet gedrukt in het adresboek. Dat is normaal. Daardoor vallen ze meer op.

30 minuten geleden, Baert Patric zei:

Maar is er geen mogelijkheid deze adressen "uit te zuigen" uit mijn acces-bestand waar ze in staan, zo zou ik niet meer moeten intypen?

In plaats van "uitzuigen" denk ik gewoon aan kopiëren van e-mailadressen uit het Access bestand en dan plakken in de lijst met nieuwe leden. Op die manier maak je geen typefouten. Je kunt echter slechts 1 e-mailadres per keer kopiëren en plakken. Zorg ervoor dat je het Access bestand en het selectievenster van Outlook naast elkaar open hebt staan. Dat werkt prettig bij kopiëren en plakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dag Porrelaar,

hier ben ik terug met een zeer groot probleem. Je hebt mij goed geholpen om groepen te maken in dat , zoals u zegt het beste mail programma outlook.Patricaar als ik een mail wil sturen naar die groep, slaat het systeem tilt. Ik zie nu zelfs de leden in de groep niet meer (groep uitnodigingen). Ik had 90 leden en eens een testbericht verzonden, dit werkte. Erna uitbreiding tot 110 leden, een e-mail met bijlage zenden en dit werkte dus niet.  Bleef werken en erna de melding outlook reageert niet. Als ik op de groepnaam klik verschijnt ook een enveloppe ernaast voor een mail te zenden naar de groep, maar direct melding outlook reageert niet. hoe zou ik dit kunnen herstellen?

Dank voor uw hulp.

 

¨patric

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Patric,

Ik heb zelf nog nooit zo’n grote groep aangemaakt, dus kan ik je hiermee niet helpen.

Ik weet niet wat de oorzaak is van het vastlopen van Outlook. Ik kan wel gaan raden, maar daar heb je niets aan.

Hopelijk kunnen andere forumleden je wel hiermee helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.