Ga naar inhoud

Foto Pixels


Amonra

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Amonra zei:

Hoi Porrelaar, het zou natuurlijk mooier zijn als het meisje links (mijn zusje) werd weg geretoucheerd en ik de foto kan afdrukken op13×18

Oké, ik had blijkbaar het verkeerde formaat onthouden. Hieronder een uitsnede in de beeldverhouding 13:18.

Beter kan ik niet. Als je een mooier resultaat wilt, dan moet je een professional inschakelen of wachten op een reactie van een ander forumlid.

 

5cb1d329b8f58-Moeder_Amonra_vrijgemaakt_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Op ‎13‎/‎04‎/‎2019 om 14:20, porrelaar zei:

Oké, ik had blijkbaar het verkeerde formaat onthouden. Hieronder een uitsnede in de beeldverhouding 13:18.

Beter kan ik niet. Als je een mooier resultaat wilt, dan moet je een professional inschakelen of wachten op een reactie van een ander forumlid.

 

5cb1d329b8f58-Moeder_Amonra_vrijgemaakt_

Ik vind dit best hoor en ga het laten afdrukken via HEMA foto service. 

Hartelijk dank voor jullie hulp.

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat nog even weten of je ook tevreden bent over het resultaat van afdrukken via HEMA foto service.

Je kiest nu voor 13 x 18 cm. Ik neem aan dat je de foto in een lijstje op een kast wilt zetten of aan de muur wilt hangen. Als je de foto op dat vrij grote formaat afdrukt, dan zul je de onvolkomenheden meer zien dan wanneer je de foto zou laten afdrukken op 9 x 13 cm.

Een wat grotere foto moet je eigenlijk van een afstandje bekijken, dus niet met je neus er bovenop gaan staan.

----------------

Nog een laatste tip: als je wilt reageren moet je niet klikken op de knop Quote, maar direct beginnen te typen in het vak onderaan waarin staat 'Reageer op dit topic'.

Onnodig quoten maakt een topic onnodig lang... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.