Ga naar inhoud

NVIDIA Update werkt niet meer


james48

Aanbevolen berichten

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Ging het niet via Windows zelf (Programma'/s en onderdelen)?

 

Die hulp programma's alleen gebruiken als iets via Windows niet gaat ze kunnen ook wel eens teveel verwijderen.

Dan zou je nu de nieuwste drivers kunnen gaan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, abbs zei:

Dan zou je nu de nieuwste drivers kunnen gaan installeren.

Beste Abbs, hartelijk bedankt voor het geduld, en de juiste informatie, de installatie is nu gelukt.

Tijdens de 1e keer moest ik eerst de computer herstarten.

Tijdens de 2e keer stokte de computer, en heb ik op de reset knop gedrukt.

Tijdens de 3e keer liep de Installatie goed door, zie bijlage.

Ik wil even weten wat je ervan vind alsjeblieft :)

How to Install NVIDIA Experience.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik een ander methode: https://www.nvidia.com/content/DriverDownload-March2009/confirmation.php?url=/Windows/419.67/419.67-desktop-win10-64bit-international-crd-whql.exe&lang=us&type=TITAN

 

Ik ga vanuit dat het hier om een pc gaat want als je een laptop hebt dan moet je een andere driver hebben.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, abbs zei:

Download ze en installeer ze.

Beste Abbs en Stegisoft, Super :)

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de hulp, NVIDIA Experience is nu na de installatie weer in orde en Up To Date.

Ik heb zelf een Account bij NVIDIA met een Wachtwoord, maar inloggen lukt niet, ook een ander wachtwoord invoeren wordt niet geaccepteerd...

 

James48

NVIDIA Screen na laatste Update.png

Log in lukt niet.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, james48 zei:

Beste Abbs en Stegisoft, Super :)

Ik wil jullie hartelijk bedanken voor de hulp, NVIDIA Experience is nu na de installatie weer in orde en Up To Date.

Ik heb zelf een Account bij NVIDIA met een Wachtwoord, maar inloggen lukt niet, ook een ander wachtwoord invoeren wordt niet geaccepteerd...

Dat is mooi bedankt en graag gedaan (je mag het programma Display Driver Uninstaller weer verwijderen want ik denk dat je het niet verder nodig heb).

En voor je account zou ik even geen oplossing hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.