Ga naar inhoud

NVIDIA Update werkt niet meer


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, als ik een melding krijg om een nieuwe Update van NVIDIA uit te voeren komt er een fout melding, dat komt omdat de Windows Task Scheduler niet wil opstarten?

Is er een mogelijkheid om de Windows Task Scheduler weer aan de praat te krijgen svp?

 

James48

Update melding.png

NVIDIA update file.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klik met de rechtermuisknop op start en dan Windows Powershell (admin) klikken.
Kopieer onderstaande tekst en plak het achter >
sfc /scannow 
Daarna nog eens onderstaande tekst doen:
DISM /Online /Cleanup-Image /RestoreHealth
Daarna nog eens dit doen:
sfc /purgecache

 

Daarna pc opnieuw opstarten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het anders aanpakken en wel zo:

Ga naar Instellingen > Apps (of naar Configuratiescherm > Programma's en onderdelen) en verwijder daar NVIDIA GeForce Experience.

Start daarna je computer opnieuw op.

 

Ga dan naar deze website: https://www.nvidia.com/nl-nl/geforce/geforce-experience/

Klik op de knop NU DOWNLOADEN.

Sla het bestand op en voer het uit. Je installeert dan de nieuwste versie van NVIDIA GeForce Experience.

Hopelijk lukt het updaten in het vervolg ook weer.

 

Met een plaatje erbij:

 

5caf678ccd908-geforce_exp.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, porrelaar zei:

Sla het bestand op en voer het uit. Je installeert dan de nieuwste versie van NVIDIA GeForce Experience.

Beste Porrelaar, bedankt.

Ik heb alle stappen uitgevoerd, maar weer het vervelende bericht?

 

Is het mogelijk dat Firewall of Defender de procedure tegenhoud?

 

Het lijkt dat NVIDIA Experience ook niet geinstalleerd is?

 

Ik heb wel een Windows Restore Point gemaakt alvorens de Uninstall?

 

James48

Message.png

NVIDIA files.png

aangepast door james48
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry James, ik weet het niet.

NVIDIA GeForce Experience staat ook op mijn pc, maar ik maak er bewust geen gebruik van. Ik ben namelijk geen gamer. En als je geen gamer bent, dan heeft het totaal geen zin om steeds naar nieuwere drivers te laten zoeken voor je grafische kaart.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb de uitleg (stap 2) even geleend van @dorado.

Lees eerst eens welke drivers je nodig heb: https://www.ghacks.net/2012/12/26/make- ... -you-need/

Voer nu de volgende stappen uit.

Stap 1.
Zorg dat je de nieuwe display drivers heb gedownload die je gebruiken wil.


Stap 2.
Download de AfbeeldingDownload Display Driver Uninstaller (DDU) naar bijvoorbeeld het bureaublad.

  • Start de computer nu op in de veilige modus, dit is namelijk de meeste effectieve methode voor het verwijderen van de display drivers.
  • Dubbelklik vervolgens op DDU vX.x.x.x.exe en klik op de knop Uitvoeren.
  • Geef als opslaglocatie (Destination Folder) bijvoorbeeld C:\DDU op zodat het programma in een eigen map wordt uitgepakt.
  • Klik hierna op de knop Extract om het programma naar de bovenstaande map te laten uitpakken.

Afbeelding

  • Klik nu met de rechtermuisknop op het bestand Display Driver Uninstaller.exe en kies voor de optie uitvoeren als administrator.

Afbeelding

  • Mocht je de computer (nog) niet opgestart hebben in de veilige modus krijg je de onderstaande melding te zien.
  • Voorafgaand wordt er als eerste nog een systeemherstelpunt van Windows aangemaakt.
  • Kies in het onderstaande scherm vervolgens voor Ja om automatisch naar de veilige modus van Windows door te starten.

Afbeelding

  • Vink alle opties aan zoals aangegeven in het rode kader op de onderstaande afbeelding.
  • Klik vervolgens op de knop Clean and restart (Highly Recommended)

Afbeelding
 

  • Na de herstart is er in de map "C:\DDU\DDU Logs" een logbestand met de naam "2015 _8_7_11_16_46_DDULog.txt" aangemaakt.
  • (de naam zal niet identiek zijn aangezien die de datum en tijdstip van uitvoeren bevat).
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.


Stap 3.
Installeer nu de nieuwste drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.