Ga naar inhoud

Audio probleem via HDMI uitgang


Willem1974

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Klik nu op HDMI en dan met de rechtermuisknop op inschakelen en dan standaard zetten.

Indien nog niet gaat kijk dan of er bij Windows een update voor is.

 

Videokaart HDMI aansluiting anders is het op moederbord

 

videokaart-aansluitingen-en-ingangen-1068x424.thumb.jpg.e71be3172560cb1b293489093bbd6af6.jpg

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zit mijn HDMI op het moederbord (1), in dezelfde plaat met alle aansluitingen (USB, internet, audio aansluitingen, VGA) zoals hierboven maar mijn DVI aansluiting (witte stekker) zit ook in diezelfde plaat.

Als ik op de HDMI met rechtermuisknop klik, dan staat er geen "inschakelen" en zodoende kan ik dus ook niet klikken op " als standaard instellen". Het geen er wel staat is "uitschakelen".

 

Waar kan ik kijken of er bij Windows een update is?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze pagina (klik) en dan kan je chipset driver downloaden

Ga naar deze pagina (klik) en dan kan je audio driver downloaden

 

Eerst chipset driver downloaden en dan met de rechtermuisknop uitpakken in de map download en dan de map open van de chipset en normaal gezien op setup.exe klikken voor installatie.

Daarna op dezelfde manier de audio driver downloaden en installeren.

 

Daarna computer opnieuw opstarten.

 

Nota: het kan altijd zijn dat de HDMI kabel niet goed werkt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Stegisoft. Ik heb alles uitgevoerd zoals beschreven, doch echter nog steeds geen geluid op de tv speakers.

Ivm de kabel zelf, deze zou dan van in het begin al niet gewerkt hebben, want het is me nooit gelukt om geluid uit de tv speakers te krijgen van als hij al nieuw was.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.